• Silver Zeal posted a message in the forum topic Which DC Movie are you most excited for?. on the DC Comics board

    @deathstroke52 said:For all of the upcoming movies that they released, which movie are you most pumped for?Mine would have to be Justice League pt1. I have always wanted to see a JL live action, on t...

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic RUMOR: Information on Green lantern Movie. on the DC Comics board

    @jj_was_here: @justthatkid: @muffin_sangria: @eyedcyou: Der r sum interesting thoughts in dis article regarding hw 2 re-introduce GL 2 movie-goers & mo' importantly in2 d DCcinematic universe.P...

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic Static Shock Digital Show Announced. on the Gen. Discussion board

    YEEEEEESSSSS!D only qn now is...will other major Milestone heroes feature in dis shw or will it b lyk d toon whr Static was d only major Milestone supahero existing in d DC universe?Hopefully, it wil...

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic Which do you like more: a Cyborg movie or a Static movie?. on the DC Comics board

    Static gets our/sz VOTE....& now DC's gonna mk a digital live-action series.Gosh, we/SZ hope Hudlin & Cowan take hints frm d guys who did Street fyter:Assasin's fist.Static Shock Digital Show ...

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic Donald Glover is Finally Playing Spider-Man. on the Miles Morales board

    YYYYEEEEEESSSSS!!!!!!!!!!!!! Pls gv Miles his own shw, pls gv Miles his own shw, plz gv Miles his own shw, Plz gv Miles his own shw, Plz gv Miles his own shw. PLZ. If nt Plz mk Miles a permanent co-s...

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic What to read after Dark Avengers?. on the Marvel board

    @mrdiablojoblo said:I've just bought Vol 1 - 3 of Dark Avengers and was wondering after reading these what should I be going to next?If u lyk dark very thought inducing morally complex stories....get...

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic Whos the most powerful villain in Marvel ?. on the Marvel board

    Very Simple...SHUMA GORATH, period!!!

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic Blue Marvel vs Ronan The Accuser. on the Battles board

    @simon_the_digger: @zhurong: @highaccuser: @life_without_progress: @pooty: All BM has 2 do is blast Ronan's hammer away frm him & he's toast....many of y'all seem 2 4get dat BM has teleportat...

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic Blue Marvel Vs. Major Force. on the Battles board

    @battleheiz said:Blue Marvel was able to beat king hyperion so he winsWe/SZ agree with dis!

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic First Look: AVENGERS #34.1. on the Comic Book Preview board

    Hyperion is best left as a supa-villain whn nt in his squadron supreme universe, anyways der's already KING HYPERION within d same 616 universe. Anyhw, Ewing has been doing gr8 wondaz on BM/Blue Marv...

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic Batman vs. Black Panther - H2H only. on the Battles board

    @dimitridkatsis said:Bazooka proof glass don't hit back.So true.LOL!BP also said sumthing lyk dat whn he briefly fawt d martial artist Inhuman.

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic Batman vs. Black Panther - H2H only. on the Battles board

    BP has been traind almst since birth while Bats began his training earliest in his teens.BP was born in2 & trained by d most war hardened undefeatd warriors were only d BEST can b king frm an unco...

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic First Look: AVENGERS #34.1. on the Comic Book Preview board

    So just whn Ewing was doing sooo well devlping BM in MightyAvngrs, Marvel nw grabs him & has him write Hyperion, dis xcter dat is featuring in 2 ongoing avengers titles written by 2 diffrnt write...

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic Get a Sneek Peek at Justice League: Throne of Atlantis. on the Justice League: Throne of Atlantis board

    @micah said: @i_dont_like_comics said: why does dc continue with this anime-ish style?!?! it's not good. and starkiller is awesome.I think it goes back to the whole shared universe direction that the...

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic It's good to see Blue Marvel get recognition on here. on the Blue Marvel board

    @justthatkid said:He's so recognized DC maybe a copy of him..Lol..Hehehe...with dat gatdamn Val Zod. ROFL!Anyhw in all fairness we/SZ dnt c d point of 2 DC Blk supamen whn der has nvr bn a native ame...

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic We need a new Black Panther series. on the Black Panther board

    @cloakx14: @grenadeflow: @webbcity: @passionflower: Hudlin has gr8r pull now with his oscar nomination but d problem in dat no1 @ Marvel wants a BP animated series as much as he does.But JH has bn ...

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic black panther respect thread. on the Black Panther board

    Wow...dis is a gr8 thrd. Major props.By d way, wudn it b awesome if BP & BM had a team-up miniseries?

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic Black Panther Fan Film (Viewer Discretion). on the Black Panther board

    We/SZ just chkd dat fanvid & it was surprisingly gd...wat was even mo surprising is dey did all dat with only $50.Seriously Marvel has no excuse!!

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic Avengers Vs Justice League. on the Battles board

    @uugieboogie said:I don't think ppl see how powerful Hyperion , Star Brand & Blue Marvel are .Very true!!!

  • Silver Zeal posted a message in the forum topic Avengers Vs Justice League. on the Battles board

    @ne_a3 said:Justice League by way of Superman, Wonder Woman and Flash. A tough battle though - the Avengers have Hulk and Thor going for them, however Superman and Flash are way too deadly of a combi...