why must this happening???

#1 Posted by DoN`t_KrAnQ_jUsT_PsYcHoO (315 posts) - - Show Bio

why let marvel-publishing let die her most famous-female charackter (in my opinion) X-23 is soo cool why she should die its sooooo bad really bad!!!! pls write down your opinions

#2 Posted by aztek_the_lost (28224 posts) - - Show Bio

X-23 is dead? hmm, I always wondered if they'd "kill" one of these forever-healing Wolverine-esque characters...not-so-secretly I always hoped it would be Wolverine

Moderator
#3 Posted by LauraX23 (1764 posts) - - Show Bio

She is not dead.
#4 Posted by k2 (473 posts) - - Show Bio

X-23 hasn't died...what are you talking about? Did you read some kind of interview that I'm not aware of?

#5 Posted by camodude (193 posts) - - Show Bio

not dead that simple

#6 Posted by DoN`t_KrAnQ_jUsT_PsYcHoO (315 posts) - - Show Bio
@LauraX23: here in comicvine was an interview/or spotlight there write x-23 gonna die sry if i missunderstood this
#7 Posted by Portrait (4485 posts) - - Show Bio
@DoN`t_KrAnQ_jUsT_PsYcHoO said:
" @LauraX23: here in comicvine was an interview/or spotlight there write x-23 gonna die sry if i missunderstood this "
It was a review of a comic. No definite conclusions were drawn.
#8 Posted by kneel before doom (304 posts) - - Show Bio

I get headache from reading your thread.

#9 Posted by LauraX23 (1764 posts) - - Show Bio

I wouldn't be surprised if she did
#10 Posted by k2 (473 posts) - - Show Bio

Can you link the interview?

#11 Posted by Aronmorales (9434 posts) - - Show Bio

...Meh...

#12 Posted by xerox_kitty (15762 posts) - - Show Bio
@k2 said:
"Can you link the interview? "

I'm pretty sure he means G-Man's review of X-Force #20. 
Moderator
#13 Posted by DoN`t_KrAnQ_jUsT_PsYcHoO (315 posts) - - Show Bio
@xerox-kitty: yes yes sure this one is it the review of x-force #20
#14 Posted by BoOMbOoMpOw (1711 posts) - - Show Bio

ahhhh x-23 dies ??? I must watch the review

#15 Posted by BoOMbOoMpOw (1711 posts) - - Show Bio

I think you missunderstood it he says that in the issue someone is gonna die but he didn`t says who. I hope it`s not laura. But laura has just one arm now because of Kimura . That bi*ch cut off her arm !!!!!!

#16 Posted by xerox_kitty (15762 posts) - - Show Bio

He doesn't say if anyone dies... G-Man didn't want to give the ending away, while building up suspense.  But for anyone who has a) read the issue, b) read the comments to G-Man's review; and c) read the comments on this thread, then they will know that she doesn't die.   
 
At least, not yet... ;)

Moderator
#17 Posted by leigh_rogue888 (116 posts) - - Show Bio

No, she is one of the few X-men characters that I like, do you think she will hunt down Megan and end up dead in order to protect her?

#18 Posted by castleking (24119 posts) - - Show Bio
ban for trying to advertise on someones else site and spam..
#19 Posted by bioghost (1245 posts) - - Show Bio

WTF
#20 Posted by Alaric (115 posts) - - Show Bio
@bioghost said:
" WTF "
well put.
#21 Posted by fbdarkangel (4884 posts) - - Show Bio
@DoN`t_KrAnQ_jUsT_PsYcHoO:  
I thought she died too then I read the comic book! 
People can make mistakes!
#22 Posted by DoN`t_KrAnQ_jUsT_PsYcHoO (315 posts) - - Show Bio
@fbdarkangel: thank youuu

This edit will also create new pages on Comic Vine for:

Beware, you are proposing to add brand new pages to the wiki along with your edits. Make sure this is what you intended. This will likely increase the time it takes for your changes to go live.

Comment and Save

Until you earn 1000 points all your submissions need to be vetted by other Comic Vine users. This process takes no more than a few hours and we'll send you an email once approved.