25 Comments
Posted by dondave

Epic

Online
Edited by Oscars94

Sinestro's handiwork?

Posted by theTimeStreamer

ugh. i'll be glad when this comes. because all of these stupid little trailers will go away. they are freaking everywhere. the game doesnt even look that good. everybody is yelling at the top of their lungs ''i'll buy it because it has x''. yeah smart purchase.

Posted by Lurkero

ugh. i'll be glad when this comes. because all of these stupid little trailers will go away. they are freaking everywhere. the game doesnt even look that good. everybody is yelling at the top of their lungs ''i'll buy it because it has x''. yeah smart purchase.

I agree that Injustice has been in the presses way to much and way too long.

I won't blame the company for giving people what they want though. Fanservice seems like an easy way to make money.

Edited by sho3s22

this game just keeps looking better and better, plus the comic is phenomenal. Pumped to pick this up in a week!

Posted by Avenging-X-Bolt

CANT STOP WATCHING!!!!!!!

Posted by Black_Claw

Two Hal Jordan's? What is this I don't even....

Posted by NightFang

@black_claw said:

Two Hal Jordan's? What is this I don't even....

It's most be an "Crisis"!

Posted by wmwadeii

@black_claw: Seems like they are trying to hint that the alternate costumes might be something more than just style. Might have different opening and win phrases oe cinematics. Could also mean your last fight differs for each person.

@lurkero said:

@thetimestreamer said:

ugh. i'll be glad when this comes. because all of these stupid little trailers will go away. they are freaking everywhere. the game doesnt even look that good. everybody is yelling at the top of their lungs ''i'll buy it because it has x''. yeah smart purchase.

I agree that Injustice has been in the presses way to much and way too long.

I won't blame the company for giving people what they want though. Fanservice seems like an easy way to make money.

They do it with all games not just this one. I tried the demo and it seems real fun. But then again you need to have some interest in fighting games to begin with.

Posted by evilvegeta74

Well!

Edited by w0nd

ugh. i'll be glad when this comes. because all of these stupid little trailers will go away. they are freaking everywhere. the game doesnt even look that good. everybody is yelling at the top of their lungs ''i'll buy it because it has x''. yeah smart purchase.

YEAH, you're all stupid! EFF YOU and EFF OPINIONS!

Posted by modunhanul

Spoiler Alert!

Posted by JLDoom
Posted by Alex_Hayden

Looks Badass. I don't even like The Green Lantern but it looks badass; need to get this game

Posted by evilvegeta74

Parallax!

Edited by LaserLambert

woah, did they take off Raven's voice modulation?

Posted by SmashBrawler

They're pretty much spoiling their "surprise" twist with this trailer.

Edited by Dabee

omgomgomgomg

Posted by Kal'smahboi

How many awesome story lines are there gonna be?!!

Edited by RedheadedAtrocitus

Yeah I just want this to be out already...

Posted by flazam

the grapics are not actually very good

Posted by Avenging-X-Bolt
Posted by Vaeternus

@dondave said:

Epic

Yep

LOL@ the haters

@flazam, on the contrary the graphics are sick. You can't judge YT video of lesser quality and a older build of the game no less compared to the game in front of you in HD, I've seen it first hand. The graphics are mint.

Edited by flazam

right play the demo then watch or play gameplay of say Arkham City or Halo 4

@vaeternus said:

@dondave said:

Epic

Yep

LOL@ the haters

@flazam, on the contrary the graphics are sick. You can't judge YT video of lesser quality and a older build of the game no less compared to the game in front of you in HD, I've seen it first hand. The graphics are mint.

Posted by Vaeternus

@flazam, Not talking about the demo(even though the HD TV looks million times better then standard TV) ^ talking about cons, events etc ;) and Halo 4's graphics are average not the worst, not the best..., Arkham though looks nice but keep in mind that also ran on a modified Unreal Engine like this game does and both look great.

But again, judging off the demo is dumb. That's from a much older build, I know this being a high level MK player and know people personally who beta tested the game. The game looks great, far better then MVC anime looking crap. That looks cartoony compared to this game.