NO F'ING WAY xDDD

#1 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

In the 3rd Issue of the boys, Something caught my eye and couldnt stop stop laughing xD

discuss xDD

#2 Posted by Birdeater (32 posts) - - Show Bio

She looks surprised...

#3 Posted by Satyrquaze (4542 posts) - - Show Bio

um.. nice tan lines?

#4 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

xDD

#5 Posted by Chameleone (8710 posts) - - Show Bio

Hairy ass

#6 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

"Suck it!" xD

#7 Posted by Chameleone (8710 posts) - - Show Bio

Warlock360 says:

"*"Suck it!"* xD"

I know, you would like that wouldn't you

#8 Posted by Copy (8336 posts) - - Show Bio

W......T......F!?!?!?!

I'm just going to....back away......slowely

Bursts out the door and is then in england

#9 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

xDDD

#10 Posted by aztek_the_lost (28224 posts) - - Show Bio

claws at his virgin eyes

OMFG!! I'll never be able to get that image out of my head!

Moderator
#11 Posted by Alexander Anderson (4030 posts) - - Show Bio

ROFL!

#12 Posted by Diesel (17 posts) - - Show Bio

how big do you think it is?

#13 Posted by aztek_the_lost (28224 posts) - - Show Bio
Diesel said:
"how big do you think it is?"
obviously  not that big since we can't see it in the pic...
Moderator
#14 Posted by TheDrifter (26555 posts) - - Show Bio

I think I may have a new av for myself :)

#15 Posted by _Obsidian_ (5028 posts) - - Show Bio
TheDrifter said:
"I think I may have a new av for myself :)"
/facepalm
#16 Posted by Aztek Omega (19 posts) - - Show Bio
TheDrifter said:
"I think I may have a new av for myself :)"

haha! I got to it first :D
#17 Posted by ~The Wanderer~ (34406 posts) - - Show Bio

/backhand

#18 Posted by Aztek Omega (19 posts) - - Show Bio
~The Wanderer~ said:
"/backhand"

lmfao, your just jealous :D
#19 Posted by ~The Wanderer~ (34406 posts) - - Show Bio
Aztek Omega said:
"~The Wanderer~ said:
"/backhand"
lmfao, your just jealous :D"
Nope...just outweirded D:
#20 Posted by Aztek Omega (19 posts) - - Show Bio
~The Wanderer~ said:
"Aztek Omega said:
"~The Wanderer~ said:
"/backhand"
lmfao, your just jealous :D"
Nope...just outweirded D:"
well I'm proud of being weird then...
#21 Posted by blade hunter (1813 posts) - - Show Bio

what do u expect its an adult comic book

#22 Posted by Vlad Tepes Dracula (2208 posts) - - Show Bio

i lol'ed

#23 Posted by Nerx (15088 posts) - - Show Bio

Only an awesome superhero would have the balls to say that to a woman

#24 Posted by Bio Guyver (6852 posts) - - Show Bio

don't you hate it when you get mooned by a drawing from a book

#25 Posted by Magicalmoment (1516 posts) - - Show Bio

i feel corrupted

#26 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

:>

#27 Posted by blade hunter (1813 posts) - - Show Bio
Nerx said:
"Only an awesome superhero would have the balls to say that to a woman"

I bet Captain America never said it, lol
#28 Posted by bioghost (1245 posts) - - Show Bio

0-o

#29 Posted by Alexander Anderson (4030 posts) - - Show Bio

That's what The Boys is all about.  If you think that's bad, wait till you see Love Sausage....

#30 Posted by bioghost (1245 posts) - - Show Bio

i wonder if I should I get it?
it doesn't show nowhere in my comic store.
so it that good and it just as funny as the pic above?

#31 Posted by Nerx (15088 posts) - - Show Bio
Chameleone said:
Warlock360 says: "*"Suck it!"* xD"I know, you would like that wouldn't you
blade hunter said:
Nerx said: "Only an awesome superhero would have the balls to say that to a woman"I bet Captain America never ... [more]
But The Comedian would!
#32 Posted by warlord1234 (1268 posts) - - Show Bio

the guy is a sick bastard

#33 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio
@Aztek Omega said:
" TheDrifter said:
"I think I may have a new av for myself :)"
haha! I got to it first :D "
epic
#34 Posted by Leliel (1452 posts) - - Show Bio
@blade hunter said:
" Nerx said:
"Only an awesome superhero would have the balls to say that to a woman"
I bet Captain America never said it, lol "
Well Cap pretty religious guy I bet Wolverine said too many times to count
#35 Posted by blade hunter (1813 posts) - - Show Bio
@Leliel said:
" @blade hunter said:
" Nerx said:
"Only an awesome superhero would have the balls to say that to a woman"
I bet Captain America never said it, lol "
Well Cap pretty religious guy I bet Wolverine said too many times to count "
so has the homelander by the looks of things XD
#36 Posted by Leliel (1452 posts) - - Show Bio
@blade hunter said:
" @Leliel said:
" @blade hunter said:
" Nerx said:
"Only an awesome superhero would have the balls to say that to a woman"
I bet Captain America never said it, lol "
Well Cap pretty religious guy I bet Wolverine said too many times to count "
so has the homelander by the looks of things XD "
It does look that way man makes me wonder something terrible if the X-Men wanted to torture they just do it through Colossus

This edit will also create new pages on Comic Vine for:

Beware, you are proposing to add brand new pages to the wiki along with your edits. Make sure this is what you intended. This will likely increase the time it takes for your changes to go live.

Comment and Save

Until you earn 1000 points all your submissions need to be vetted by other Comic Vine users. This process takes no more than a few hours and we'll send you an email once approved.