• The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk created a forum topic CaV: Raditz(TLSSH) vs Invincible/Atom Eve(SirFizzWhizz) on the Battles board.
  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a new image.
  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a new image.
  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a new image.
  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a new image.
  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a new image.
  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a new image.
  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a message in the forum topic Challenge a Viner. on the Battles board

    @sirfizzwhizz: Hmm, I never really went into Fantastic Four stuff, but from what I've seen on CV of Sue it should be fine. Let the games begin~ You want to make the match, or should I?

  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a message in the forum topic Challenge a Viner. on the Battles board

    @sirfizzwhizz: Lol, Superman was because of a conversation I was having with someone earlier XD Not familiar with Invincible and I do not know who Atom Eve is. Feats?

  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a message in the forum topic Link vs Link vs Link. on the Battles board

    @oreoassassin: Depends on Link really, imo

  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a message in the forum topic Challenge a Viner. on the Battles board

    Okay, I'm in a silly mood. Anyone wanna do N52 Superman vs Composite(DBZ/DBM/Xenoverse) Raditz? I will be representing Raditz.

  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a message in the forum topic High Tier Tourney. Full. on the Battles board

    @sirfizzwhizz Actually, I won't be entering. Can't think of someone I wanna use other than Raditz, lol.

  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a message in the forum topic Link vs Link vs Link. on the Battles board

    People are crazy if they think Link can beat Link.

  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a message in the forum topic Link vs Link vs Link. on the Battles board

    @oreoassassin: Nah, Link isn't even near Link's level. If Link teamed up with Link, then MAYBE Link could pull a win.

  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a message in the forum topic High Tier Tourney. Full. on the Battles board

    @colliderz: That "human world" is just where human's live. Everything else surround that is Gourmet World. The entire Toriko planet has already been put at a massive size(Around Saturn-Uranus), as ev...

  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a new image.
  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a message in the forum topic High Tier Tourney. Full. on the Battles board

    @colliderz: Enbu is just too much of a boost for them. Enbu techniques have been shown to be planetary. The only thing Shioto hasn't worked on were the monkies, and that is because of Enbu. Zebura is...

  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a message in the forum topic High Tier Tourney. Full. on the Battles board

    @colliderz: Lol, Zebra would murk just about the entire entry list so far by himself. In character. Enbu and instant-death techniques just makes him too OP for this tourney.

  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a message in the forum topic Official Manga/Anime Thread. on the Off-Topic board

    @princearagorn1: Lol, Trollzen being Trollzen, nothing new here. That end of the Toriko chapter is interesting though...

  • The_Legendary_SuperSaiyan_Hulk posted a message in the forum topic High Tier Tourney. Full. on the Battles board

    @animelegend68: You have no idea the wars you can start with that one sentence. I suggest you don't try to argue it, lol. He doesn't want people in Superman's tier, which whether you want to admit or...