Son Of Storm's forum posts

#1 Posted by Son Of Storm (11283 posts) - - Show Bio
#2 Edited by Son Of Storm (11283 posts) - - Show Bio

@son_of_storm: ahaha!!!!!!!!!! listen to this SOS .. the updated rules thread apparently got erased during the site relaunch ... WELL ISN'T THAT JUST NICE HUH!?


It amazes me that NeNe doesn't snap her own neck sometimes with those headrolls lmao.

And yea.. thats so.....nifty.

#3 Posted by Son Of Storm (11283 posts) - - Show Bio

@son_of_storm said:

@malachi_munroe said:

@son_of_storm: i kinda wish greg would bring kymera in for at least one issue, and bring back deluge .. he was the only one who i would consider a match for her (him and meruda of course)

Yep and with a solo series anything could be possible.

i remember the first time i saw deluge .. i giggled XD his yellow skin and bald head seemed funny.

I was kinda getting a Simpsons vibe to...but you know..with a more evil tone.

#4 Edited by Son Of Storm (11283 posts) - - Show Bio

@son_of_storm: i kinda wish greg would bring kymera in for at least one issue, and bring back deluge .. he was the only one who i would consider a match for her (him and meruda of course)

Yep and with a solo series anything could be possible.

#5 Posted by Son Of Storm (11283 posts) - - Show Bio

@son_of_storm: i loved loved LOVED! the tigers! before i lost my other phone, that would always be my wallpaper .. sadly i can't find that image any more .. i also believe that was when the men were in africa hunting mutants with this device thingy, and when storm got in range it read "off the scales"and malfunctioned XD i wonder if greg would give us some more of those moments..

Lol. Yea but then again the only other mutant that was mentioned was a low lvl TK. So compared to him Storm would obviously be off the scales lol. Hell not to mention she could of just fried the thing.

#6 Posted by Son Of Storm (11283 posts) - - Show Bio

@son_of_storm: ugh! i know right! we know she has a connection to animals already (that panther and those birds) perhaps it could be storm's ecological empathy, that turned into animal empathy (is that even a power?)

Well we've seen Storm's mood effect animals before. And we've seen her walking with two tigers like they were house cats.

Meh kinda. Some people might call it a weaker form of empathy while others might call it a more specalized version of empathy. Whatever floats your boat lol

#7 Edited by Son Of Storm (11283 posts) - - Show Bio
@darkbeam said:

@thunderbolt30: @son_of_storm: hmm I'm starting to understand the appeal because it does seem like they have better chemistry.Storm also seems to have more fun with Wolverine then she did with T'Challa.


Indeed she does. Not to mention her history wasn't rewritten to make Wolverine look like a knight in shining armor >.>

#8 Posted by Son Of Storm (11283 posts) - - Show Bio

@son_of_storm said:
@darkbeam said:

@thunderbolt30: @son_of_storm: Interesting my sister likes there relationship as well but in my opinion it's like a step down for Storm I mean her ex was a king to one of the most powerful country's in the Marvel Universe not to mention one of the smartest in the Marvel Universe as well.While Wolverine is a hairy midget.

LMAO!

True while Wolverine doesn't have nearly as much to offer as BP he treats Storm far better than BP ever did!

I used o be a hardcore BP+Storm fan. But over time I realized that Storm is actually better off without him. The final straw was the annulment. Unlike a divorce an annulment is like pretending it didn't happen and that any and all fruits of the union aren't important (like if he and Storm really did have kids).

If him and storm slept together recently .. wouldn't that mean that right now she COULD be pregnant with Kymera (or however that works? lul)

It could happen....and to this date I still want to know what her actual powers are.

#9 Edited by Son Of Storm (11283 posts) - - Show Bio

@renchamp said:

@malachi_munroe said:

Also jhazz, due to the pretentious nature of some people .. i had to kill the Second post on the first page i made for you, because this isn't the "end all-be all" thread. So imma have to ask you kindly to NOT make a thread for every issue, if you wanna talk about something from a previous issue post the scan yourself (if you have a scanner) or ask someone else to do it for you. I find it amazing that a stupid pink word highlighted next to a user name, could give some people a severe case of superiority complex over the internet of all places ..

baadhi ya watu wanahitaji kuchukua mapumziko kutoka internet na si basi katika kudhibiti vyeo kuwafanya kuishi milele na fimbo up butts yao.

I am so glad your passive aggression kept you on my radar. I'll out myself and claim the title of the one with a stick up my butt. (Yes, Google can translate that.)

Pretentious is thinking your thread encompasses everything related to the Storm series. The other user had made a poll. This thread can't do that. I see no reason to pee on their party just because you want to corner the market.

I am a moderator because I know the rules and have followed them for years. I called you out on some errors in your use. Don't post full page scans. Don't flag another's thread because it appears to encroach upon your own when it isn't a dupe. You can get pissy all you want. This just means that I'll be watching you more closely. Enjoy.

So basically as long as they make a poll for every single issue of her solo a new thread can be created?

#10 Posted by Son Of Storm (11283 posts) - - Show Bio
@darkbeam said:

@thunderbolt30: @son_of_storm: Interesting my sister likes there relationship as well but in my opinion it's like a step down for Storm I mean her ex was a king to one of the most powerful country's in the Marvel Universe not to mention one of the smartest in the Marvel Universe as well.While Wolverine is a hairy midget.

LMAO!

True while Wolverine doesn't have nearly as much to offer as BP he treats Storm far better than BP ever did!

I used o be a hardcore BP+Storm fan. But over time I realized that Storm is actually better off without him. The final straw was the annulment. Unlike a divorce an annulment is like pretending it didn't happen and that any and all fruits of the union aren't important (like if he and Storm really did have kids).