• Pyrogram posted a message in the forum topic She-Wolf: The Transformation. on the RPG board

    That was really damn interesting, brilliant!

  • Pyrogram posted a message in the forum topic Gothic City [CVnU: Living Location]. on the RPG board

    @_drake: A rule of being a teacher is you don't fk the kids dude :P

  • Pyrogram posted a message in the forum topic Gothic City [CVnU: Living Location]. on the RPG board

    @sarah_mania: Rips your eyes out!

  • Pyrogram posted a message in the forum topic Gothic City [CVnU: Living Location]. on the RPG board

    @sarah_mania: No sniffles! It's 2AM >_< NEARLY THREE!

  • Pyrogram posted a message in the forum topic How do you picture other characters. on the RPG board

    @_drake: Kinda more Queen Cobra, I'd say xD

  • Pyrogram posted a message in the forum topic Gothic City [CVnU: Living Location]. on the RPG board

    @mistress_sangria: He was luckily a marvel fan. 24 year old dude.He was recently fired for sleeping with one of the 19 year old students. LOL

  • Pyrogram posted on thee_champ’s wall.
    Sure xD
  • Pyrogram posted a message in the forum topic Random Facts About Your Character(s). on the RPG board

    @surkit: Hahaha, I hate when that happens. Hindsights a bitch lol

  • Pyrogram posted a message in the forum topic Gothic City [CVnU: Living Location]. on the RPG board

    @nymphixia: D'awww :( xD

  • Pyrogram posted a message in the forum topic Gothic City [CVnU: Living Location]. on the RPG board

    @sarah_mania: I think you should? Say the consequences of the drone needle attack. I was gonna let em BOOM on me lol

  • Pyrogram posted a message in the forum topic Gothic City [CVnU: Living Location]. on the RPG board

    @mistress_sangria said: @_drake said: @pyrogram: Some of them can't withstand it! xDOr are you being seduced by teachers? LOLDon't lie that was every boys dream back in school LOL

  • Pyrogram posted a message in the forum topic Gothic City [CVnU: Living Location]. on the RPG board

    @sarah_mania: I'm going to continue tomorrow. I can't kick your ass this damn tired, lol. I'll do so later :P

  • Pyrogram posted a message in the forum topic Gothic City [CVnU: Living Location]. on the RPG board

    @mistress_sangria: Smart!

  • Pyrogram posted a message in the forum topic Gothic City [CVnU: Living Location]. on the RPG board

    @vamoose: Cancer doesn't kill cells! At least, not like.... That. lol

  • Pyrogram posted a message in the forum topic Gothic City [CVnU: Living Location]. on the RPG board

    @sarah_mania: By the way it hurt Kurt more than I wrote. Sounds like it was minimal, but it broke a few ribs and such. He's quite injured :P

  • Pyrogram posted a message in the forum topic Gothic City [CVnU: Living Location]. on the RPG board

    @mistress_sangria: @sarah_mania: The archers emerald eyes lit up with jubilation at the explosive spectacle, the needles exceeding his expectations. He turned his head to see if his Sangria was alrig...

  • Pyrogram posted a message in the forum topic Random Facts About Your Character(s). on the RPG board

    @epigoni: What the hell is this account dude lol

  • Pyrogram posted a message in the forum topic Gothic City [CVnU: Living Location]. on the RPG board

    @mistress_sangria: @sarah_mania: The Gothic Knight flew through the air like an elegant eagle, he hadn't flown for so long, and the feeling was almost foreign, weightlessness and feeling absolutely f...

  • Thee_Champ posted on pyrogram’s wall.
    Pub crawl tomorrow! RRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAR
  • Pyrogram posted on thee_champ’s wall.
    A bit busy tonight with this double interaction, we'll do something tomorrooww