Black Republican's forum posts

  • 31 results
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
#1 Posted by Black Republican (31 posts) - - Show Bio
Edit vs War Killer
#2 Posted by Black Republican (31 posts) - - Show Bio

Doesn't it lol

#3 Posted by Black Republican (31 posts) - - Show Bio

@TheSpider_ said:

Nas is okay. I'm not that into rap, but I do like Lupe Fiasco. He's probably one of my favorite.

Yeah Lupe is that dude

#4 Posted by Black Republican (31 posts) - - Show Bio

@TheSpider_: It's actually Nas feat Jay-Z but I getcha

#5 Posted by Black Republican (31 posts) - - Show Bio

@TheSpider_ said:

Black Republican? Lol there's no such thing :p jk
#6 Posted by Black Republican (31 posts) - - Show Bio

@TheSpider_ said:

Edit?

You know it

@Soul_Rebel said:

@Black Republican: Miles Morales? lol

Spider

#7 Posted by Black Republican (31 posts) - - Show Bio

You better not lose rocking that Miles Morales

#8 Posted by Black Republican (31 posts) - - Show Bio
In the future, Dwayne Taylor will take the mantle of Iron Man!!
#9 Posted by Black Republican (31 posts) - - Show Bio

LMFAO dat gif

#10 Posted by Black Republican (31 posts) - - Show Bio

@_Sojourn_ said:

I wanna fight Gamby. I actually wanna have an rp with him... I've never actually done anything with him, every time I do the rp dies or the team does. Lol

Gamby?

I can't post the gif I want to or it'll be deleted like the cocaine one was. Damn.

  • 31 results
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4