aloe vera's forum posts

#1 Posted by aloe vera (283 posts) - - Show Bio
@CombatSpoon86: In my opinion some of the CGI could've been better. Not digging the mask on the face at all. I was however digging Sinestro and the Guardians 
 
:-)
#2 Posted by aloe vera (283 posts) - - Show Bio
wasn't impressed at all by the GL film. I just really hate when films try to hard to be "funny" and adhere to the general public with cheesy lines and humor.  
Thor did the same thing with Darcy's "facebook" and "ipod" lines. I felt like I was the only one in the theatre not laughing.
#3 Posted by aloe vera (283 posts) - - Show Bio

I'm really trying to be positive about this but Ryan just doesn't seem to fit Hal at all 
& his mask looks a bit odd
This trailer scares me it just screams "Hollywood" 
and nothing really wow'd me :( 
 
I'm so sad 
haha and I'm not kidding 
 
I REALLY, REALLY hope this movie goes well! 
Don't let us down Ryan!!

#4 Posted by aloe vera (283 posts) - - Show Bio
@mimschkin: thats a great idea I'm gonna try to give them to a used bookstore or something 
 
I usually give them to a friend but I always warn them that I didnt like it, tell them to read it and give me their opinion on it :)
#5 Posted by aloe vera (283 posts) - - Show Bio
@CATMANEXE said:
" @GT-Man said:
" I would add a battle system where some ones person characters can battle with a other persons characters on CV like what they have on Facebook mafia but with you can create your own character and battle it out on a other charcter if they accept "
i approve of this highly, especially if its graphics based. "
that is a great idea!!
#7 Posted by aloe vera (283 posts) - - Show Bio
@Sha said:
" I'd hire a street team "
hey thats sorta neat! :)) it would get a lot more user activity 
 
hmm..it would be pretty neat to see more user reviews or have a user of the day type of thing :P  
maybe the user can submit a video or something, we'll get to know each other more haha 
 
idk its a little far fetched i know but something like that would be cool
#8 Posted by aloe vera (283 posts) - - Show Bio
@JosephLaforte: are you really that close?! wow how neat :) 
 
I live about 15 mins away 
#9 Posted by aloe vera (283 posts) - - Show Bio

I'd tell you to go for some GL or Batman comics :P 
Green Lantern:Rebirth, No Fear
Batman:Hush, The Long Halloween, Death and the City 
 
also 
Kingdom Come 
 
:-)

#10 Posted by aloe vera (283 posts) - - Show Bio

this is nice :)