Art Work


Some are old some are brand new(ones in color/portraits/or fully shaded) just thought id share
 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 
Start the Conversation
10 Comments
Posted by CaptainCockblock

Wow. Did you draw these? You're good. Now I have yet another person on this sight to envy. I suck. :P

Posted by thegreatfour

wow your pencil crayons are way better than mine. Or perhaps I'm lazy

Posted by 614azrael
@CaptainCockblock:
holy sh!t some1 replyed lol yep there all mine thx. and im sure ur art aint that bad every artist tends to be ther worst critic
Posted by thegreatfour
@CaptainCockblock:your a pretty good storyteller though
Posted by 614azrael
@thegreatfour:
lol in my defence ive been at this for 20 yrs and am at an art school  :)
Posted by CaptainCockblock
@thegreatfour: Thanks. :D
Posted by thegreatfour
@614azrael: than you've been at this way longer than me. I'm not even 20 yrs old
Posted by 614azrael
@thegreatfour:
lol c. im only 20 ive been at it though senc as long as i can remember tho i was practicly born with a pencil in my hand, or maybe it was my ipod hmmm
Posted by SkybornLord

Mmm. Cache. *Stares with mesmerized eyes*

Posted by VisuKei

oh my gosh, I have not read anything but the images donnerenvie me to finish, I love, it is very detailed I love it!

I'll end <3.