Minimum Carnage

#1 Posted by Strider92 (16737 posts) - - Show Bio
Venom and Scarlet Spider combine forces to put an end to Carnage in October and November’s Minimum Carnage mini event from Chris Yost and Cullen Bunn. It all starts in Minimum Carnage Alpha, then runs through issues #10 and #11 of Scarlet Spider and #26 and #27 of Venom. It all wraps up Minimum Carnage Omega. Declan Shalvey’s drawing the Venom bits.
“At the beginning of this story, Carnage gets the chance to make all his dreams come true. All he has to do is kill a universe.” Bunn says.
Oh, and that’s not Cletus Kasady painting the town red. Which begs the question, who’s wearing that symbiote? And how does it break out of the Microverse? We’ll find out in October.

While not the 1st major cross-over I was hoping for (I was hoping we'd see Scarlet Spider/Spider-man team up first) this looks like it could be good. I spy Stegman's art in the second image! Fingers crossed he draws one of them!

#2 Posted by The_Madness (98 posts) - - Show Bio

I'm into both of these right now so I'm kinda glad to see two of the comics I'm currently reading cross over.

#3 Posted by The_Madness (98 posts) - - Show Bio
#4 Posted by Dhor (282 posts) - - Show Bio

Venom and Scarlet Spider are one of the best ongoings from Marvel ATM. let`s hope till is a great crossover

#5 Posted by Strider92 (16737 posts) - - Show Bio
#6 Posted by TDK_1997 (14991 posts) - - Show Bio

This looks shitty but since Kaine is in this I'll be reading this.

#7 Posted by The_Madness (98 posts) - - Show Bio
#8 Posted by Strider92 (16737 posts) - - Show Bio

@TDK_1997 said:

This looks shitty but since Kaine is in this I'll be reading this.

thats the spirit!

#9 Posted by consolemaster001 (5846 posts) - - Show Bio

@Strider92: I wanna catch up on kaine...where should i start reading minimum carnage

Online
#10 Posted by Strider92 (16737 posts) - - Show Bio

@consolemaster001: Honestly Minimum Carnage wasn't very good lol. If you want to read it then it starts in the one-shot Minimum Carnage: Alpha, continues through Scarlet Spider #10, Venom #26, Scarlet Spider #11, Venom #27 and concludes in the one-shot Minimum Carnage: Omega

#11 Posted by Dman1366 (724 posts) - - Show Bio

i loved minimum carnage

#12 Posted by PunyParker (12026 posts) - - Show Bio

meh

This edit will also create new pages on Comic Vine for:

Beware, you are proposing to add brand new pages to the wiki along with your edits. Make sure this is what you intended. This will likely increase the time it takes for your changes to go live.

Comment and Save

Until you earn 1000 points all your submissions need to be vetted by other Comic Vine users. This process takes no more than a few hours and we'll send you an email once approved.