Green Arrow vs the Justice League

#1 Edited by Knightwing 2.0 (4 posts) - - Show Bio

http://wiw.org/~jess/wp-content/uploads/2006/08/greener_large.jpg

ROFL

#2 Posted by Namor McKenzie (83 posts) - - Show Bio
#3 Posted by _Obsidian_ (5028 posts) - - Show Bio

lol, I wonder what the original dialogue was...

#4 Posted by pixelized (62882 posts) - - Show Bio

.....................

Moderator
#5 Posted by Oliver (4 posts) - - Show Bio

That was funny!

#6 Posted by Nighthunter (28580 posts) - - Show Bio

LMAO

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

#7 Posted by Vance Astro (91110 posts) - - Show Bio
pixelized said:
"....................."
Moderator Online
#8 Posted by geraldthesloth (33313 posts) - - Show Bio

LMFAO.

#9 Posted by PowerHerc (81602 posts) - - Show Bio

Damn!  That was so funny!  ;)
#10 Posted by Billy Batson (57753 posts) - - Show Bio

funny
#11 Posted by tensor (3866 posts) - - Show Bio

lol

#12 Posted by IrishX (2304 posts) - - Show Bio

GA>JL

#13 Posted by Jack Donaghy (903 posts) - - Show Bio

lol awesome.

This edit will also create new pages on Comic Vine for:

Beware, you are proposing to add brand new pages to the wiki along with your edits. Make sure this is what you intended. This will likely increase the time it takes for your changes to go live.

Comment and Save

Until you earn 1000 points all your submissions need to be vetted by other Comic Vine users. This process takes no more than a few hours and we'll send you an email once approved.