#1 Edited by LimitlessPower (95 posts) - - Show Bio

There is a channel on YouTube called "ScrewAttack!" that places characters from different comics, games, and tv shows in a battle to the death. With that being said, as Storm fans, we all know what Storm is capable of when "bloodlusted" and when she decides to show no mercy and release the full power of the tempest on her opponent. Who would you guys like to see Storm battle against in a fight to the death?

I would like to see her face Black Canary, Green Lantern, or Red Tornado

YouTube: http://www.youtube.com/playlist?list=PLB833073B659FD65A&feature=view_all

#2 Edited by butterflykyss (3961 posts) - - Show Bio

Hmm i want to see her fight Wonder Woman, Captain America, Wolverine and Cyclops to the death.

And I want them to die a horrible death Preferably like this:

#3 Posted by poisonfleur (3138 posts) - - Show Bio

I swear Storm needs to kill Cyclops.

#4 Edited by jhazzroucher (16510 posts) - - Show Bio

The Trion

#5 Posted by White Mage (18751 posts) - - Show Bio

I swear Storm needs to kill Cyclops.

.......................................................................well damn, Poison. That's a bit X-Treme

#6 Posted by butterflykyss (3961 posts) - - Show Bio

I swear Storm needs to kill Cyclops.

hmmm and wolverine as well.. I am so sick of the Xmen conflict revolving around these two.

#7 Posted by KnightRise (4762 posts) - - Show Bio

It'll be someone comparitvely well known and likely mismatched.

#8 Posted by PassionFlower (963 posts) - - Show Bio

@poisonfleur said:

I swear Storm needs to kill Cyclops.

hmmm and wolverine as well.. I am so sick of the Xmen conflict revolving around these two.

@poisonfleur said:

I swear Storm needs to kill Cyclops.

hmmm and wolverine as well.. I am so sick of the Xmen conflict revolving around these two.

Agreed.

#9 Edited by jhazzroucher (16510 posts) - - Show Bio

@butterflykyss said:

@poisonfleur said:

I swear Storm needs to kill Cyclops.

hmmm and wolverine as well.. I am so sick of the Xmen conflict revolving around these two.

@butterflykyss said:

@poisonfleur said:

I swear Storm needs to kill Cyclops.

hmmm and wolverine as well.. I am so sick of the Xmen conflict revolving around these two.

Agreed.

Cyclops is still not a villain so "no" for me

#10 Posted by jhazzroucher (16510 posts) - - Show Bio

I just remembered. I prefer a deathbattle between Storm and Vulcan

#11 Edited by LimitlessPower (95 posts) - - Show Bio
#12 Posted by butterflykyss (3961 posts) - - Show Bio

@butterflykyss: .....a little intense but I agree with you lol

isn't this a death battle LOL .... what i suggested was mercy.. instant kill ... now she could go this route and make the death more painful:

#13 Posted by poisonfleur (3138 posts) - - Show Bio

@poisonfleur said:

I swear Storm needs to kill Cyclops.

.......................................................................well damn, Poison. That's a bit X-Treme

@poisonfleur said:

I swear Storm needs to kill Cyclops.

hmmm and wolverine as well.. I am so sick of the Xmen conflict revolving around these two.

Yall know we all would be partying on here if it happened. LOL

#14 Posted by Roddy010 (5441 posts) - - Show Bio

@poisonfleur said:

I swear Storm needs to kill Cyclops.

.......................................................................well damn, Poison. That's a bit X-Treme

Online
#15 Edited by jhazzroucher (16510 posts) - - Show Bio

@white_mage said:

@poisonfleur said:

I swear Storm needs to kill Cyclops.

.......................................................................well damn, Poison. That's a bit X-Treme

@butterflykyss said:

@poisonfleur said:

I swear Storm needs to kill Cyclops.

hmmm and wolverine as well.. I am so sick of the Xmen conflict revolving around these two.

Yall know we all would be partying on here if it happened. LOL

no way. Storm and Wolverine are going to be a couple.