• 146 results
  • 1
  • 2
  • 3
#51 Posted by Ferro Vida (34593 posts) - - Show Bio
Nia Wolf said:
"
caption








Wolf ^^"
John Valentine said:
"A WOLF!"
JOCKERS XDDD

jk jk
#52 Posted by John Valentine (16270 posts) - - Show Bio

Wolves are cool man!

#53 Posted by Ferro Vida (34593 posts) - - Show Bio
Drift vs. Gambler XD
#54 Edited by Risky (12629 posts) - - Show Bio

Took me some time to think about it but... Risky would probably be a mungo. Small, fast and deadly. And always messing with people biggerand even deadlier than herself. lol

(would add an image right now if the Vine would let me, will perhaps edit later)

#55 Posted by Hawk (15833 posts) - - Show Bio

A robot!

#56 Posted by Lantern Prime (13044 posts) - - Show Bio

Theres no way a Black Widow can kill a Wolf Spider head on.

#57 Posted by Risky (12629 posts) - - Show Bio
Lantern Prime said:
"Theres no way a Black Widow can kill a Wolf Spider head on."
Who said head on? lol It's not like Spiders are honorable or something like this. lol
#58 Edited by Kamen Rider Kajiki (1388 posts) - - Show Bio
Lantern Prime said:
"Theres no way a Black Widow can kill a Wolf Spider head on."

no not a black widow a australian redback spider
you say it cant and youre right but it can kill them
#59 Posted by Lantern Prime (13044 posts) - - Show Bio
Risky said:
"Lantern Prime said:
"Theres no way a Black Widow can kill a Wolf Spider head on."
Who said head on? lol It's not like Spiders are honorable or something like this. lol"

Oh yeah I forgot about the stealth aspect of the spiders.
#60 Posted by Autolycus Carter (117 posts) - - Show Bio

A wolf

#61 Posted by Princess Ziccarra Liafador (4 posts) - - Show Bio
alligator snapping turtle^^
#62 Posted by Kidder (342 posts) - - Show Bio

id be a hyena

#63 Posted by castleking (24119 posts) - - Show Bio
lone
#64 Edited by kon (449 posts) - - Show Bio

im a bird cacaw giant seagull thing like my avatar

#65 Posted by Ruin Cross (4523 posts) - - Show Bio

Lion

#66 Posted by Fae (805 posts) - - Show Bio

Fae would be a dragonfly.

Gloom would be a raven.

#67 Posted by Ex Machina (370 posts) - - Show Bio

Fox atm. A loner and sneaky, but kinda playful at the same time. Sorta fits Ex just now. But with my constant changing of the character, I doubt it will remain that way for long. :P

#68 Posted by The Man of Yesteryear (5502 posts) - - Show Bio

Manbearpig.

#69 Posted by Slinger (7640 posts) - - Show Bio

The new Slinger will be a Shark riding an Elephant.

#70 Posted by Ex Machina (370 posts) - - Show Bio
Slinger said:
"The new Slinger will be a Shark riding an Elephant."
Badass :P

and lol at Manbearpig
#71 Edited by Devilly (799 posts) - - Show Bio
A Japanese red fox ^^
#72 Posted by Nerx (15088 posts) - - Show Bio

A Hippo

#73 Posted by .Ajax. (2480 posts) - - Show Bio

Gorilla...smart, and strong. Also rips tree's out of the ground to show manliness

#74 Posted by Mercy_ (92254 posts) - - Show Bio

Cassidy - I dunno. Probably a panther or some big cat.

Whisper - Is this even a question? Wolf.

Morgaine - Fox

Moderator
#75 Posted by Jhentoh (241 posts) - - Show Bio

An armadillo. 

#76 Posted by Soothing_Sounds (1718 posts) - - Show Bio

Both my characters would be lions. Though Urbs would be more like Mufasa.

#77 Posted by _Kafir_ (573 posts) - - Show Bio

Gray Wolf

#78 Posted by The_Assassin_ (17389 posts) - - Show Bio

@The Dark Huntress said:

Cassidy - I dunno. Probably a panther or some big cat.

A Cougar of course ;D

#79 Posted by Enz0 (2489 posts) - - Show Bio

Pitbull, the size of a greyhound. 

#80 Posted by _Cain_ (23590 posts) - - Show Bio

Coyote.

#81 Posted by Mercy_ (92254 posts) - - Show Bio

@Mikepool said:

@The Dark Huntress said:

Cassidy - I dunno. Probably a panther or some big cat.

A Cougar of course ;D

LMFAO

Moderator
#82 Posted by The_Assassin_ (17389 posts) - - Show Bio

@The Dark Huntress said:

@Mikepool said:

@The Dark Huntress said:

Cassidy - I dunno. Probably a panther or some big cat.

A Cougar of course ;D

LMFAO

Someone had to say it ~_^

#83 Posted by _Hawk_ (2052 posts) - - Show Bio

........um IDK?

#84 Posted by _Cain_ (23590 posts) - - Show Bio

@_Hawk_ said:

........um IDK?

A Wombat Of Course!

#85 Posted by Redletter (1537 posts) - - Show Bio

A resident of the city of Liverpool

#86 Posted by NumberSeven (608 posts) - - Show Bio

Probably a Goldfish.

#87 Posted by Honor Avenger (407 posts) - - Show Bio

A wolf

#88 Posted by Ethan Starks (2815 posts) - - Show Bio

A dog.

#89 Posted by Formicidae (282 posts) - - Show Bio

A tortoise. 

#90 Posted by SurelockeHomes (2195 posts) - - Show Bio
 He would be Mortimer.
#91 Posted by Crimson Eagle (1815 posts) - - Show Bio

An eagle. :P

#92 Posted by Duchess (5993 posts) - - Show Bio

A cat of some sort, big or small.

#93 Posted by Antonio_Blackheart (1542 posts) - - Show Bio

#94 Posted by Thee_Champion (5636 posts) - - Show Bio

A tiger.

#95 Posted by Mechina (167 posts) - - Show Bio

The panther from the transformer movie.

#96 Posted by Ravek (2937 posts) - - Show Bio
#97 Posted by Angol (538 posts) - - Show Bio

A Porcupine

#98 Posted by Mechina (167 posts) - - Show Bio

(Your hair reminds me of one XD)

#99 Posted by Angol (538 posts) - - Show Bio

@Mechina: just like super sonic

#100 Posted by The_Marquis_of_Stone (40 posts) - - Show Bio

Probably a bear.