#601 Posted by Shanana (52864 posts) - - Show Bio

so whose next?

#602 Posted by Acer (14412 posts) - - Show Bio

I'll post as UL after ive slept my comp has been having troubles so i aint been on but i'll have a post up later today.

#603 Posted by PRIMAV3RA (23023 posts) - - Show Bio

during this weekend tomorrow i need to write a report so we shall see

#604 Posted by Shanana (52864 posts) - - Show Bio

DUDE ACER YOU NEED TO GET MSN

#605 Posted by PRIMAV3RA (23023 posts) - - Show Bio
Sha said:
"DUDE ACER YOU NEED TO GET MSN"
you dont have it ?
#606 Posted by Shanana (52864 posts) - - Show Bio

i do have it,well i have meebo it's the same thing really

#607 Posted by PRIMAV3RA (23023 posts) - - Show Bio

nvm lol you didnt answer the question

#608 Posted by Acer (14412 posts) - - Show Bio
Sha said:
"DUDE ACER YOU NEED TO GET MSN"
I have MSN^^

And with that night all
#609 Posted by Shanana (52864 posts) - - Show Bio

HUH TELL ME

#610 Posted by Urban Legend (358 posts) - - Show Bio

Posted

#611 Posted by Shanana (52864 posts) - - Show Bio

nice post UL

#612 Posted by Credit (222 posts) - - Show Bio

Almost done with my post

#613 Posted by Shanana (52864 posts) - - Show Bio

KOOL!!! i cant wait

#614 Posted by Credit (222 posts) - - Show Bio

I'll be controling the omega sentinel just for a small part so i can have it kill off Urban^^

#615 Posted by Shanana (52864 posts) - - Show Bio

KK

#616 Posted by Desilation (14585 posts) - - Show Bio

good night sha see you tomorrow

#617 Posted by Credit (222 posts) - - Show Bio

I have just had the tastiest rice crispies ever, thought id share that with the world

#618 Posted by Shanana (52864 posts) - - Show Bio

LMFAO

#619 Posted by supertrooper117 (1867 posts) - - Show Bio

its a shame my son never posted in this

#620 Posted by Credit (222 posts) - - Show Bio

Posted

#621 Posted by Uchiha NeVann (17706 posts) - - Show Bio

posted

#622 Posted by Shanana (52864 posts) - - Show Bio

nice post vann and credit^^

#623 Posted by Uchiha NeVann (17706 posts) - - Show Bio

thanks ^^

#624 Posted by Xtreme (137 posts) - - Show Bio

What the ninja said^^

#625 Posted by Uchiha NeVann (17706 posts) - - Show Bio
Xtreme said:
"What the ninja said^^"
account number 8,394,234,029,348,324 I see
#626 Posted by Shanana (52864 posts) - - Show Bio

LMFAO

#627 Posted by Xtreme (137 posts) - - Show Bio
Uchiha NeVann said:
"Xtreme said:
"What the ninja said^^"
account number 8,394,234,029,348,324 I see"
LMAO Account number 3, i lost the list to all my accounts and cant remember most so i only use 3 now.

Acer - ZS
Credit - KAS
Xtreme - WAL
#628 Posted by Shanana (52864 posts) - - Show Bio

how is credit,acer,and xtreme, gonna post in the rpg that all 3 teams are in ^^

#629 Posted by Uchiha NeVann (17706 posts) - - Show Bio

cool but happen to UL?

#630 Posted by Xtreme (137 posts) - - Show Bio

Read my post as Credit

#631 Posted by Xtreme (137 posts) - - Show Bio
Sha said:
"how is credit,acer,and xtreme, gonna post in the rpg that all 3 teams are in ^^"
I post as one then another then another ^^
#632 Posted by Shanana (52864 posts) - - Show Bio

NEVER GET SEX EDUCATION FROM NEVANN AND MR!!!!!!!

#633 Posted by ~The Wanderer~ (34405 posts) - - Show Bio

Whaaaaaaaaaaat o_O

#634 Posted by Shanana (52864 posts) - - Show Bio

o_o I MEAN IT i was so grossed out yestarday on msn

#635 Posted by ~The Wanderer~ (34405 posts) - - Show Bio

Oh... <.<

#636 Posted by Uchiha NeVann (17706 posts) - - Show Bio
Sha said:
"NEVER GET SEX EDUCATION FROM NEVANN AND MR!!!!!!!"
LMAO that wasn't really sex ed that was so more sex slang xDDD
#637 Posted by ~The Wanderer~ (34405 posts) - - Show Bio
Does really, really not wanna know xP
#638 Posted by Shanana (52864 posts) - - Show Bio
Uchiha NeVann said:
"Sha said:
"NEVER GET SEX EDUCATION FROM NEVANN AND MR!!!!!!!"
LMAO that wasn't really sex ed that was so more sex slang xDDD"
It's nastier when you actually watch it! O_O

<------------- is never going to have sex v.v
#639 Posted by TheDrifter (26555 posts) - - Show Bio
is reading.........
#640 Posted by Uchiha NeVann (17706 posts) - - Show Bio
Sha said:
"Uchiha NeVann said:
"Sha said:
"NEVER GET SEX EDUCATION FROM NEVANN AND MR!!!!!!!"
LMAO that wasn't really sex ed that was so more sex slang xDDD"
It's nastier when you actually watch it! O_O

<------------- is never going to have sex v.v"
I never said I watched it...


and you say that now.....
#641 Posted by Shanana (52864 posts) - - Show Bio
Uchiha NeVann said:
"Sha said:
"Uchiha NeVann said:
"Sha said:
"NEVER GET SEX EDUCATION FROM NEVANN AND MR!!!!!!!"
LMAO that wasn't really sex ed that was so more sex slang xDDD"
It's nastier when you actually watch it! O_O

<------------- is never going to have sex v.v"
I never said I watched it...


and you say that now....."
Ya nasties!!!!!!!!!

You knew when you said it i was going to be curious!
anyway i have to go to class bbl
#642 Posted by Uchiha NeVann (17706 posts) - - Show Bio
Sha said:
"Uchiha NeVann said:
"Sha said:
"Uchiha NeVann said:
"Sha said:
"NEVER GET SEX EDUCATION FROM NEVANN AND MR!!!!!!!"
LMAO that wasn't really sex ed that was so more sex slang xDDD"
It's nastier when you actually watch it! O_O

<------------- is never going to have sex v.v"
I never said I watched it...


and you say that now....."
Ya nasties!!!!!!!!!

You knew when you said it i was going to be curious!
anyway i have to go to class bbl"
lol alright well I got guitar practice so I'm out too
#643 Posted by Xtreme (137 posts) - - Show Bio

Laterz you two.