#1 Posted by ThisIsGonnaHurt (30088 posts) - - Show Bio

Go DC.

Throws confetti and pulls a lever, releasing a banner with 'DC' on it.

#2 Posted by Darkchild (40624 posts) - - Show Bio

yeah yeah

#3 Posted by ronin alexsnder (7817 posts) - - Show Bio

go chris angel LMFAO

#4 Posted by T.J. Magnum (27685 posts) - - Show Bio

good luck to the both of you

#5 Posted by Darkchild (40624 posts) - - Show Bio

Warsman says:

"Go DC.*Throws confetti and pulls a lever, releasing a banner with 'DC' on it.*"

OKAY Were are all these DC fanboys coming from

alright tonight ive been licked and now i have a new fanboy.

Is their a cult?

#6 Posted by Darkchild (40624 posts) - - Show Bio

Warsman says:

"Darkchild says:
"Warsman says:
"Go DC. *Throws confetti and pulls a lever, releasing a banner with 'DC' on it.*"
OKAY Were are all these DC fanboys coming from alright tonight ive been licked and now i have a new fanboy. Is their a cult?"

There's no cult. Just though I'd cheer for you is all.

Burns the confetti and rolls up the banner, throwing it in a trashcan.

That's just disturbing about you getting licked. By who?"

nm it

keep the banner up

#7 Posted by ThisIsGonnaHurt (30088 posts) - - Show Bio

Darkchild says:

"Warsman says:
"Go DC. *Throws confetti and pulls a lever, releasing a banner with 'DC' on it.*"
OKAY Were are all these DC fanboys coming from alright tonight ive been licked and now i have a new fanboy. Is their a cult?"

There's no cult. Just though I'd cheer for you is all.

Burns the confetti and rolls up the banner, throwing it in a trashcan.

That's just disturbing about you getting licked. By who?

#8 Posted by Darkchild (40624 posts) - - Show Bio

ChrisAngel says:

"The honor of the first post is yours, friend...."

Dear god

i made it already

#9 Posted by ThisIsGonnaHurt (30088 posts) - - Show Bio

Darkchild says:

"Warsman says:
"Darkchild says:
"Warsman says:
"Go DC. *Throws confetti and pulls a lever, releasing a banner with 'DC' on it.*"
OKAY Were are all these DC fanboys coming from alright tonight ive been licked and now i have a new fanboy. Is their a cult?"
There's no cult. Just though I'd cheer for you is all. *Burns the confetti and rolls up the banner, throwing it in a trashcan.* That's just disturbing about you getting licked. By who?"
nm it keep the banner up"

It has been forgotten.

Pulls a lever and another banner rolls out from the ceiling.

#10 Posted by Alexander Fletch (67 posts) - - Show Bio

DC thrash him

#11 Posted by ChrisAngel (3955 posts) - - Show Bio

The honor of the first post is yours, friend....

#12 Posted by Feral Nova (46237 posts) - - Show Bio

GO CHRIS!! YEAH!!! KICK HIS BUTT!!

looks over at DC Common, you already got your fanboys you dont need me XDD

Online
#13 Posted by ChrisAngel (3955 posts) - - Show Bio

Sorry.. Bloody site didnt let me see it immdiately, and my post is up.

loves on Nova

Tanks for the cheer section, doll. smile

#14 Posted by Feral Nova (46237 posts) - - Show Bio

ChrisAngel says:

"Sorry.. Bloody site didnt let me see it immdiately, and my post is up.*loves on Nova*Tanks for the cheer section, doll. *smile*"

gives him thumbs up

GO GET HIM!! SHOW NO MERCY!!!! THROWS HER FIST IN THE AIR YEAH!!!

Online
#15 Posted by ladydeath (9447 posts) - - Show Bio

Go Chris!! Kick his perverted butt!! lol Come on DC do something other than win!!


Post Edited:2008-06-04 00:07:25

#16 Posted by ladydeath (9447 posts) - - Show Bio

Feral!!! hugs How's going!?!

#17 Posted by Feral Nova (46237 posts) - - Show Bio

OMG LADYDEATH!! :DDD

hugs her back Its going good! Just trying to get my self to read a battle I'm in with Soul Taker. lol

What about you!? :DDD

Online
#18 Posted by ChrisAngel (3955 posts) - - Show Bio

feels better now he's got a cheering section

#19 Posted by Feral Nova (46237 posts) - - Show Bio

ladydeath says:

"Feral Nova says:
"OMG LADYDEATH!! :DDD ***hugs her back*** Its going good! Just trying to get my self to read a battle I'm in with Soul Taker. lol What about you!? :DDD"

Causing mischief!!

Go get 'em Chris!!"

Sweet! ^^

Online
#20 Posted by ladydeath (9447 posts) - - Show Bio

Feral Nova says:

"OMG LADYDEATH!! :DDD ***hugs her back*** Its going good! Just trying to get my self to read a battle I'm in with Soul Taker. lol What about you!? :DDD"

Causing mischief!!

Go get 'em Chris!!

#21 Posted by ladydeath (9447 posts) - - Show Bio

< Is living Death now!

#22 Posted by Feral Nova (46237 posts) - - Show Bio

ladydeath says:

"**< Is living Death now!**"

O.o

your alive?? o.O you were dead???

O_o <--- is confused

Online
#23 Posted by ladydeath (9447 posts) - - Show Bio

Feral Nova says:

"ladydeath says:
"**< Is living Death now!**"
O.o your alive?? o.O you were dead??? O_o <--- is confused"

Yep I am living now. I fought White Phantom at the white house and poof I am alive.

#24 Posted by ladydeath (9447 posts) - - Show Bio

ChrisAngel says:

"I dont anybody could complain about you in either form living or dead.. *ducks*"

Hey I cheering you on!!!

I have been living for three days now.

#25 Posted by Feral Nova (46237 posts) - - Show Bio

ladydeath says:

"Feral Nova says:
"ladydeath says:
"**< Is living Death now!**"
O.o your alive?? o.O you were dead??? O_o <--- is confused"

Yep I am living now. I fought White Phantom at the white house and poof I am alive."

O.O

pokes at her

Online
#26 Posted by ladydeath (9447 posts) - - Show Bio

Feral Nova says:

"ladydeath says:
"Feral Nova says:
"ladydeath says:
"**< Is living Death now!**"
O.o your alive?? o.O you were dead??? O_o <--- is confused"
Yep I am living now. I fought White Phantom at the white house and poof I am alive."
O.O ***pokes at her***"

Gets poked

Yes I am alive! I have warm flesh and blood instead of the cold death I was!

#27 Posted by Feral Nova (46237 posts) - - Show Bio

ladydeath says:

*Gets poked*Yes I am alive! I have warm flesh and blood instead of the cold death I was!"

O.O <--- is amazed she didnt notice before

OMG THATS SO AWESOME! XDDD

Online
#28 Posted by ChrisAngel (3955 posts) - - Show Bio

I dont anybody could complain about you in either form living or dead.. ducks

#29 Posted by ChrisAngel (3955 posts) - - Show Bio

And living well, I see.. smiles

#30 Posted by ladydeath (9447 posts) - - Show Bio

throws a water balloon at Chris

Very well, kick his Butt!!

#31 Posted by ChrisAngel (3955 posts) - - Show Bio

ducks it... though aims one of his own, playfully thrown

I aim to try anyhow...

#32 Posted by ladydeath (9447 posts) - - Show Bio

ducks balloon nearly

Don't aim do it!

tosses more balloons and runs

#33 Posted by ChrisAngel (3955 posts) - - Show Bio

ladydeath says:

"*ducks balloon nearly*Don't aim do it!*tosses more balloons and runs*"

as you wish, good lady.. w8nks

and I must be off... Ive a test to ace or bomb in the morning..

#34 Posted by Darkchild (40624 posts) - - Show Bio

ill post again tomorrow