• 77 results
  • 1
  • 2
#1 Edited by Kurrent (14061 posts) - - Show Bio

This is a WAL only RPG

Thoughts comments etc...

Rules

  1. Have fun with it
  2. You play the interview, ask whatever question you want to ask your character or another character that is apart of the team
  3. No outside interference please
  4. When asking a question as the interviewer make sure you bold it when answering the question use italics. (just to keep it consistent)
  5. This will use the short and sweet format as well (if you like)
#2 Posted by Mercy_ (92083 posts) - - Show Bio

Awesomeeee

Moderator
#3 Posted by Kratesis (4266 posts) - - Show Bio

Neato, I love the idea!

#4 Posted by Clutch (2835 posts) - - Show Bio

Yeaaaaaahuh. Bouta post.

#5 Posted by Mercy_ (92083 posts) - - Show Bio

Taken!

Moderator
#6 Edited by Super_C (710 posts) - - Show Bio

Ohhh boy. Got me thinking of joining your team just to have fun with this. Anyway, y'all enjoy =]

#7 Posted by Kurrent (14061 posts) - - Show Bio

@Clutch said:

Yeaaaaaahuh. Bouta post.

Nice Man

@Mercy_ said:

Taken! <3

LOL I typed it and was like that was from Taken LOL

#8 Posted by Referee (5589 posts) - - Show Bio

Looking forward to the read.

#9 Posted by Owen_Porter (83189 posts) - - Show Bio

F%$# WAL

Moderator Online
#10 Posted by Kratesis (4266 posts) - - Show Bio

@Gambler: We're going to have to team up against all these heroes.

#11 Posted by Owen_Porter (83189 posts) - - Show Bio

@Kratesis: It'll give me a chance to bust out my new "Team Killer" armor

Then afterwards we can head back to my place for a drink ;)

Moderator Online
#12 Posted by Kratesis (4266 posts) - - Show Bio

@Gambler: Hrm, that does sound tempting!

I've been working on a new suit myself.

#13 Posted by Owen_Porter (83189 posts) - - Show Bio

@Kratesis: I like the Red Dragon symbol O_O

Moderator Online
#14 Posted by Kratesis (4266 posts) - - Show Bio

@Gambler: Its pretty cool, I'm trying to figure out a way to work the dragon into things. Like to keep the look and story cohesive.

Here is another look.
#15 Posted by Fukuro_Zoku (4622 posts) - - Show Bio
@Kratesis:
 
Got your back, ma'am.
#16 Posted by Owen_Porter (83189 posts) - - Show Bio

@Kratesis: Kinda looks like Darkhawk o_O

Moderator Online
#17 Posted by Kratesis (4266 posts) - - Show Bio

@_Strigidae_: Awesome. We'll mess 'em up.

@Gambler: Here is a little better look.

#18 Posted by Regal_Rumble_Man (874 posts) - - Show Bio

@Kurrent: Great post dude

#19 Posted by Mattersuit (4270 posts) - - Show Bio

Nice

#20 Posted by Kratesis (4266 posts) - - Show Bio

@Mattersuit: Welcome back!

#21 Posted by Mattersuit (4270 posts) - - Show Bio

@Kratesis: Thanks!

#22 Posted by Feral Nova (45892 posts) - - Show Bio

o_O or we could just start this today >_>

Thanks for setting this up Kurrent

#23 Posted by Kurrent (14061 posts) - - Show Bio

@Feral Nova said:

o_O or we could just start this today >_>

Thanks for setting this up Kurrent

Anytime Nova

#24 Posted by Dr_Frank (87 posts) - - Show Bio

Cool stuff guys

#25 Posted by Chevie_Heart (70 posts) - - Show Bio

oooh, FUN!

#26 Posted by Clutch (2835 posts) - - Show Bio

:

Come at me bro.

Posted ;)

#27 Posted by Kurrent (14061 posts) - - Show Bio

Nice Clutch, flirt with the ladies, demo the powers, roll out lmao

#28 Posted by Clutch (2835 posts) - - Show Bio

@Kurrent said:

Nice Clutch, flirt with the ladies, demo the powers, roll out lmao

All day. Haha

#29 Posted by Feral Nova (45892 posts) - - Show Bio

Finally read up, awesome post Kurrent and Clutch! Can't wait to see what everyone puts out. I'll hopefully have my post out tomorrow, if not... wont be till after christmas :-/

#30 Posted by Surreal SaDiablo (1629 posts) - - Show Bio

LMAO "Clutch is ever so dreamy" ;) I can imagine we are going to have some WAL posters printed with a special calender for the lads.

Great posts guys, good fun to be working with such an awesome team!

<--- Chevie account can't post more than 5 a day still. Stupid flood protect.

#31 Edited by Clutch (2835 posts) - - Show Bio

@Surreal SaDiablo said:

LMAO "Clutch is ever so dreamy" ;) I can imagine we are going to have some WAL posters printed with a special calender for the lads.

Great posts guys, good fun to be working with such an awesome team!

<--- Chevie account can't post more than 5 a day still. Stupid flood protect.

Hahaha. That would be awesome. Thanks though,I wanna see what everyone else comes up with. :0 Great post btw.

#32 Posted by Feral Nova (45892 posts) - - Show Bio

Awesome post MR! :D How old is Chevie btw? O.o

#33 Posted by Surreal SaDiablo (1629 posts) - - Show Bio

@Feral Nova said:

Awesome post MR! :D How old is Chevie btw? O.o

20 :) thanks

#34 Posted by Feral Nova (45892 posts) - - Show Bio

gotcha! Thanks :D

#35 Posted by Kurrent (14061 posts) - - Show Bio

AWESOME Chevie...Learned so much about the character in just a few sentences. Looking forward to see how she reacts to different hero things as they come up.

#36 Posted by Chevie_Heart (70 posts) - - Show Bio

@Kurrent said:

AWESOME Chevie...Learned so much about the character in just a few sentences. Looking forward to see how she reacts to different hero things as they come up.

^_^

#37 Posted by Heart_Spark (20 posts) - - Show Bio

@Kurrent: Going to work on my post tonight. Great work everyone. Thanks for making this Kurrent.

#38 Posted by Kurrent (14061 posts) - - Show Bio

Dude...Heart Spark just are me love the character and the canon world love WAL with the answer to that last question. :)

#39 Posted by Kurrent (14061 posts) - - Show Bio

Dude...Heart Spark just made me love the character and the canon world love WAL with the answer to that last question. :)

#40 Posted by Feral Nova (45892 posts) - - Show Bio

Heart is the sweetheart of WAL, awesome post!

#41 Posted by Clutch (2835 posts) - - Show Bio

Awesome post guys. :)

#42 Posted by Surreal SaDiablo (1629 posts) - - Show Bio

I love this, it's giving me such a great view on each character ^_^

#43 Posted by Kurrent (14061 posts) - - Show Bio

Cool little character you got there Rumble nice job

#44 Posted by Urban_Ronin (9935 posts) - - Show Bio

@Kurrent: Beachhead, nice

#45 Posted by Kurrent (14061 posts) - - Show Bio

Ive been on a serious GI Joe kick lately....as a kid beachhead was one of my faves along with Duke and Shipwreck

#46 Edited by The_House_of_L (907 posts) - - Show Bio

@Kurrent said:

Ive been on a serious GI Joe kick lately....as a kid beachhead was one of my faves along with Duke and Shipwreck

I always liked Ally Viper, of course Snake Eyes and Shadow, but I really liked Joes who had extra accessories lol. Like Alpine had sh!t you could attach to his backpack and Dusty had that cloth headgear thing.

#47 Posted by Kurrent (14061 posts) - - Show Bio

I had Ship with Polly and of course Timber came with Snake..Did Alpine have the rope too

#48 Posted by Feral Nova (45892 posts) - - Show Bio

I won't be able to get my post up till after Christmas >_> sorry guys

#49 Posted by Kurrent (14061 posts) - - Show Bio

Sounds good Nova. Looking forward to seeing your character in action.

#50 Posted by Kurrent (14061 posts) - - Show Bio

Posted again!