• 92 results
  • 1
  • 2
#51 Posted by aztek_the_lost (30740 posts) - - Show Bio

oh and btw, I'm cheering for Kiara if it wasn't figured out already xP

Moderator
#52 Posted by Acer (14412 posts) - - Show Bio

Peace Aztek

#53 Posted by Adam Vertigo (314 posts) - - Show Bio

You know what? I'll keep the EMF, its kinda original if i make it fit and sound new.

#54 Posted by Light (9257 posts) - - Show Bio

Hmmmm... I didn't think that Kiara battles...

#55 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

Bye AZ

And ok Acer :D

#56 Posted by Acer (14412 posts) - - Show Bio
Kiara_Sullivan said:
"Bye AZ

And ok Acer :D"
^_^
#57 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio
Light said:
"Hmmmm... I didn't think that Kiara battles..."

I usually dont.. But exceptions can be made when extreme boredom is involved :D
#58 Posted by Adam Vertigo (314 posts) - - Show Bio

posted, i think i'll like the EMF power  ;)

#59 Posted by Light (9257 posts) - - Show Bio
Kiara_Sullivan said:
"Light said:
"Hmmmm... I didn't think that Kiara battles..."

I usually dont.. But exceptions can be made when extreme boredom is involved :D"
sounds like what I'm experiencing now ;)
#60 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

Adam, I like mine too xP

#61 Posted by Zaeon (62 posts) - - Show Bio

Umm Good luck people? lolz

#62 Posted by Adam Vertigo (314 posts) - - Show Bio
Kiara_Sullivan said:
"Adam, I like mine too xP"

-.-, you dont know what potential i have with the EMF, this will just keep getting more interesting.
#63 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

I apologize ahead of time. I shall post later in this. I have to put my neice down for a nap. :) Nice battle though :D

#64 Posted by Adam Vertigo (314 posts) - - Show Bio

understood, and likewise

#65 Posted by Adam Vertigo (314 posts) - - Show Bio

wont be able to post in like 11 maybe 12 hours

#66 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

You know that the girl was really alive and you just killed her again.... You just killed your own lover... Thats gotta hurt xP

#67 Posted by Agent_DEATH (602 posts) - - Show Bio
Kiara_Sullivan said:
"You know that the girl was really alive and you just killed her again.... You just killed your own lover... Thats gotta hurt xP"

we should battle it would be very entertaining
#68 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

Im booked up xP.. I need to end this one or figure a way to avoid the attack... I may just end it, since this is one of my worst battles ever

#69 Posted by Agent_DEATH (602 posts) - - Show Bio
Kiara_Sullivan said:
"Im booked up xP.. I need to end this one or figure a way to avoid the attack... I may just end it, since this is one of my worst battles ever"

lol i can jump in and save you lol jk
#70 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

Nah I need a loss under my belt.. I'll get a rematch later on.. Something was off with me yesterday...

#71 Posted by Agent_DEATH (602 posts) - - Show Bio
Kiara_Sullivan said:
"Nah I need a loss under my belt.. I'll get a rematch later on.. Something was off with me yesterday..."
lol yeah me to i was trippin on something (oh yeah i drank that 40 oz. and smoked that blunt)
#72 Posted by lady_redhead (9592 posts) - - Show Bio

GO KIARA!!!!!!!!!!!!!!

#73 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

I was just not in the best of places yesterday :)

#74 Posted by Agent_DEATH (602 posts) - - Show Bio
Kiara_Sullivan said:
"I was just not in the best of places yesterday :)"

oh was something bothering you ?
#75 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

A day doesnt go by that something does bother me.. I just handle some days better then other :)

#76 Posted by Agent_DEATH (602 posts) - - Show Bio
Kiara_Sullivan said:
"A day doesnt go by that something does bother me.. I just handle some days better then other :)"

yeah me to we can be depressed buddies :) are u a goth or emo cus if u are thats cool cus i am and kids are scared of me its so cool :)
#77 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

LMFAO I am neither xP

#78 Posted by Agent_DEATH (602 posts) - - Show Bio

you suuuuuckkkkkkkkkkkk jk

#79 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

lol, No big deal really. But no one would confuse me for goth or Emo xP I dont really have a set style. I dress for what I am doing.Whether that be riding horses or going to see a band xP

#80 Posted by Agent_DEATH (602 posts) - - Show Bio
Kiara_Sullivan said:
"lol, No big deal really. But no one would confuse me for goth or Emo xP I dont really have a set style. I dress for what I am doing.Whether that be riding horses or going to see a band xP"

LOL II ATE A KITTY :)
#81 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

lol

#82 Posted by Agent_DEATH (602 posts) - - Show Bio
Kiara_Sullivan said:
"lol"

or was it my little brother? 0_0
#83 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

Scary :P

#84 Posted by Agent_DEATH (602 posts) - - Show Bio

i know im so damned insane

#85 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

Hey kid you beat me. I'm not going to post again, well not at the moment but you won. Congrats I finally lost to someone :D

#86 Posted by No_Name_ (17403 posts) - - Show Bio
Kiara_Sullivan said:
"Hey kid you beat me. I'm not going to post again, well not at the moment but you won. Congrats I finally lost to someone :D"

BOOOOOOOOOOOO


:P
#87 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

Your just mad that you lost :P I mean Dinah lost xP In like three posts :P

I so sucked in this battle...

#88 Posted by No_Name_ (17403 posts) - - Show Bio
Kiara_Sullivan said:
"Your just mad that you lost :P I mean Dinah lost xP In like three posts :P

I so sucked in this battle..."
Yeah, so, what of it? :P lmao
#89 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

Jealous :P

#90 Posted by No_Name_ (17403 posts) - - Show Bio

A little :)

#91 Posted by Kiara_Sullivan (30068 posts) - - Show Bio

Its ok we'll have a rematch one day when I am feeling Kiara again.

#92 Posted by Adam Vertigo (314 posts) - - Show Bio

alrite