#1 Posted by Andy Silver (11 posts) - - Show Bio

Okay, now this rpg will be different.For all you Pokemon fans out there, you are free to join. But there are only a few slots open. Let me cut to the chase. This rpg will consist of 14 people total. Two people in which will play as a pokemon trainer. The other 12 will be the pokemons. So the trainers give commands and the pokemons recieve and the battle will take from their actions. It will be six Pokemons for each trainer.

You ask how people will join this rpg?It's pretty simple. I am one of the second will be arriving later. We create a list of what type of pokemons we want. People who are interested in joining will pick a trainer they wish to join in and select a type and pokemon they will play as. When you select a pokemon, include six moves you can use and stick to only those moves. You may only have one special move, like you can't have Fire Blast, Blast Burn, Overheat in your list. Choose only one.

Note, you can't select a legendary pokemon and there can only be one pokemon starter for each trainer. Like, a trainer can't have Charmander, Wartortle, and Bulbusaur. They can only have one starter and they can be evolved if they wish. So pick your slot quick.

Things to know:

When battling, remember the basic rules.No god modding, auto hitting, all that jazz. Keep in mind in the pokemons. Not all pokemons are able to perform every pokemon move out there. If you wish to make an account for your pokemon, feel free to do so if you want. Well, have fun.

My list

1.Electric

2.Fire

3.Water

4.Grass

5.Psychic

6.Dark

#2 Posted by Morgan Thompson (56 posts) - - Show Bio

??? dang!

#3 Posted by Andy Silver (11 posts) - - Show Bio

What?

#4 Posted by Gengar (12 posts) - - Show Bio

this is too complicated just go to the Pokemon battle coliseum and fight random people there...

#5 Posted by Morgan Thompson (56 posts) - - Show Bio

Andy Silver says:

"What?"

you have the whole list so with this be set up like a journey?

#6 Posted by Andy Silver (11 posts) - - Show Bio

How lol?

#7 Posted by Andy Silver (11 posts) - - Show Bio

Morgan Thompson says:

"Andy Silver says:
"What?"
you have the whole list so with this be set up like a journey?"

No, it's just one fight.

#8 Posted by Morgan Thompson (56 posts) - - Show Bio

oh!

#9 Posted by Andy Silver (11 posts) - - Show Bio

Yeah, we're not doing mystery dungeon yet.

#10 Posted by Morgan Thompson (56 posts) - - Show Bio

yeah feral this is different

#11 Posted by Morgan Thompson (56 posts) - - Show Bio

oh ok well i have to go i'm sooo sorry but i'll be back on like 10

#12 Posted by Andy Silver (11 posts) - - Show Bio

Okay, I think I'll be on till then.

#13 Posted by Flareon (69 posts) - - Show Bio

There was an Ooc? O.o

wow... I feel lost now... lol

#14 Posted by Andy Silver (11 posts) - - Show Bio

This is another one. The one Obi made is a different one.

#15 Posted by Morgan Thompson (56 posts) - - Show Bio

oh yeah sorry sweetness

#16 Posted by Flareon (69 posts) - - Show Bio

Oh, ok ^^

#17 Posted by Andy Silver (11 posts) - - Show Bio

Wouldn't it be funny if one of us tried capturing one of our pokemons lol?

#18 Posted by Flareon (69 posts) - - Show Bio

Morgan Thompson says:

"yeah feral this is different"

...I'm not Feral! I'm SWEETNESS!

#19 Posted by Andy Silver (11 posts) - - Show Bio

Lol I thought that was Skitty or something?

#20 Posted by Flareon (69 posts) - - Show Bio

Andy Silver says:

"Lol I thought that was Skitty or something?"

Skitty? O.o

#21 Posted by Andy Silver (11 posts) - - Show Bio

#22 Posted by Flareon (69 posts) - - Show Bio

Morgan Thompson says:

"oh yeah sorry sweetness"

You are forgivin ^^

#23 Posted by Morgan Thompson (56 posts) - - Show Bio

andy i'll be back later

#24 Posted by Andy Silver (11 posts) - - Show Bio

Cool, see you then.

#25 Posted by sarah morgan (421 posts) - - Show Bio
@Morgan Thompson said:
"

oh!

"
O_o that's my account to...
#26 Posted by Shanana (53441 posts) - - Show Bio
@Flareon said:
"

Morgan Thompson says:

"oh yeah sorry sweetness"

You are forgivin ^^

"
Aaaaa AR was my Flareon V_V
#27 Posted by Bio Guyver (6855 posts) - - Show Bio

I forgot about this.

#28 Posted by Granny sha (13 posts) - - Show Bio

LOL i forgot about my other trainer account lol

#29 Posted by mister number 10 man (236 posts) - - Show Bio
@Granny sha said:
"LOL i forgot about my other trainer account lol "

haha granny sha!