Posted by Pyrogram (38459 posts) - - Show Bio
S***

Go read this damn issue, very good.

#1 Posted by guttridgeb (4832 posts) - - Show Bio

Dinosaurs are always awesome...

#2 Posted by DeathpooltheT1000 (10845 posts) - - Show Bio

Aviax raped a dinosaur, so Wolverine is cooler.

And this is not a joke Aviax raped a dinosaur.

#3 Edited by God_Spawn (37891 posts) - - Show Bio

He's already killed a T-Rex and snapped another dinosaur's neck. Last 2 scans are reversed.

Moderator
#4 Posted by The Stegman (24407 posts) - - Show Bio
So Savage Wolverine is in the  Savage Land...how savage.
#5 Posted by SpideyIvyDaredevilFan26 (6482 posts) - - Show Bio

Only one thing can kill the dinosaurs...THEE ICE AGE!!!

#6 Posted by lykopis (10746 posts) - - Show Bio

I think this is canon...

#7 Posted by Fuchsia_Nightingale (10180 posts) - - Show Bio
@lykopis: o-o
#8 Posted by cattlebattle (12774 posts) - - Show Bio

Dinos are no match for Wolverine

#9 Posted by Pyrogram (38459 posts) - - Show Bio

@lykopis: Me Gusta 0_0

#10 Posted by batkevin74 (10793 posts) - - Show Bio

@Pyrogram:Are dinosaurs the flavour of the month again? I saw Spider-Man punching one recently...

Online
#11 Posted by Pyrogram (38459 posts) - - Show Bio

@batkevin74: seriously!

#12 Posted by batkevin74 (10793 posts) - - Show Bio

@Pyrogram: Hang on a moment...

It's Avenging Spider-Man #14 (not sure how recent or not that is) but yeah

Online
#13 Posted by batkevin74 (10793 posts) - - Show Bio

@Pyrogram: I think it's a right of passage for all superheroes to fight dinosaurs at some point in their careers. Spider-Man, Wolverine, The Avengers, Batman has one in his cave, Dr McNinja, Super Dinosaur...the list is...well growing!

Online
#14 Posted by Pyrogram (38459 posts) - - Show Bio

@batkevin74 said:

@Pyrogram: I think it's a right of passage for all superheroes to fight dinosaurs at some point in their careers. Spider-Man, Wolverine, The Avengers, Batman has one in his cave, Dr McNinja, Super Dinosaur...the list is...well growing!

lmfao!

seems legit man

#15 Posted by Nefarious (20365 posts) - - Show Bio

Defeating Dinosaurs is a walk in the park for Wolverine. Too easy.

#16 Posted by fesak (7054 posts) - - Show Bio

Seems to be the exact same comic as the Shanna series he did, only with Wolverine in it.

Moderator
#17 Posted by ChaosBlazer (3930 posts) - - Show Bio

@Nefarious said:

Defeating Dinosaurs is a walk in the park for Wolverine. Too easy.

@The Stegman said:

So Savage Wolverine is in the Savage Land...how savage.

yep and yep

#18 Posted by Pyrogram (38459 posts) - - Show Bio

@fesak: Really, that sucks