#1 Posted by Ego (2324 posts) - - Show Bio
  
#2 Posted by Ego (2324 posts) - - Show Bio

this guy thinks he's doing a right cause by infecting thousands of women and girls with the AIDS virus. what do you people think about this bs?

#3 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

...............................................................................................................................................................

y'know, if thats true, and I'd see him, I'd blow his brains out

#4 Edited by pixelized (62882 posts) - - Show Bio

Knowingly inflicting someone with AIDS is a crime...and major grody

Moderator
#5 Posted by The_MVPs (84694 posts) - - Show Bio

Personally I think he's just seeking attention. Either way its sickening.

Moderator
#6 Posted by King Saturn (224265 posts) - - Show Bio
This is a really sad video to watch... what a lame ass wanker

sorry for the language
#7 Posted by Ego (2324 posts) - - Show Bio
King Saturn said:
"This is a really sad video to watch... what a lame ass wanker

sorry for the language
"
damn straight.

he thinks he's teaching the world a lesson just by spreading aids?

#8 Posted by King Saturn (224265 posts) - - Show Bio
Ego said:
"King Saturn said:
"This is a really sad video to watch... what a lame ass wanker

sorry for the language
"
damn straight.

he thinks he's teaching the world a lesson just by spreading aids?

"
Yeah its just terrible... I totally hate this dude
#9 Posted by Ego (2324 posts) - - Show Bio

i think he was arested already.

#10 Posted by Vance Astro (91260 posts) - - Show Bio

Trash Man is a fake..apparently he has a daughter though..she made a video saying she just found out he was her father.It makes me sick.Talking about killing Stack Bundles,giving women aids,and poisoning baby food.Why does he have to be black...we get it bad enough without d#ckheads like him.

Moderator
#11 Posted by The Joker (385 posts) - - Show Bio

Vance you sure this guys fake? cuz i know one of those persons on the list and im gonna give her a call in a mom

#12 Posted by Vance Astro (91260 posts) - - Show Bio
The Joker said:
"Vance you sure this guys fake? cuz i know one of those persons on the list and im gonna give her a call in a mom"
He might have given those women aids but Jim Jones didn't pay him to kill Stack Bundles.
Moderator
#13 Posted by HobGadling (706 posts) - - Show Bio

He should get the death penalty, and this is one of the few cases where I wish the law could do more than that.

#14 Posted by King Saturn (224265 posts) - - Show Bio
HobGadling said:
"He should get the death penalty, and this is one of the few cases where I wish the law could do more than that."
LOL 

Indeed Sir
#15 Posted by Ego (2324 posts) - - Show Bio

what if he's on comic vine????