#1 Posted by k4tzm4n (49299 posts) - - Show Bio
#2 Posted by texasdeathmatch (13171 posts) - - Show Bio

F*****ck I just finished Season 3. Netflix has to step it up so I can catch up.  
 
Good so far?

#3 Posted by Samimista (20833 posts) - - Show Bio

Aw yeah SAMCRO! <3 Gemma would be my favorite. She's the chick you don't wanna mess around with.

#4 Posted by k4tzm4n (49299 posts) - - Show Bio
@texasdeathmatch: Yes, 2 very good episodes so far.  Catch up, foo!
#5 Posted by texasdeathmatch (13171 posts) - - Show Bio
@k4tzm4n: Waiting for Netflix...
 
So good. Though I must say, for such an active gang, I'm pretty sure every "deal" they try to set up always gets ambushed or sabotaged.
#6 Posted by k4tzm4n (49299 posts) - - Show Bio
@texasdeathmatch: Hah, imagine if everything went according to plan in the show. 
 
Sons of Business.
#7 Posted by texasdeathmatch (13171 posts) - - Show Bio
@k4tzm4n: Haha they'd be killing it.
#8 Posted by k4tzm4n (49299 posts) - - Show Bio
@texasdeathmatch: I'm surprised Instant doesn't have Season 4 by now.  That sucks.
#9 Posted by texasdeathmatch (13171 posts) - - Show Bio
@k4tzm4n: Yeah, it's a shame. I guess I'll just have to finish watching Avatar, though I didn't realize there were freakin 20 episodes per season.
#10 Posted by k4tzm4n (49299 posts) - - Show Bio

Wow, that was an epic episode.  This season is off to an amazing start.

#11 Posted by johnkmccubbin91 (3486 posts) - - Show Bio

have to wait half a year for it to come on a channel I have

#12 Posted by texasdeathmatch (13171 posts) - - Show Bio

Yeah, someone just posted on Facebook who died last night.

#13 Posted by Xanni15 (6758 posts) - - Show Bio
#14 Posted by BiteMe-Fanboy (7992 posts) - - Show Bio
#15 Posted by LONGTIME (926 posts) - - Show Bio

@BiteMe-Fanboy said:

I am actually okay with Opie dying. I totally prefer Chibbs and Tig over him. I was afraid that they were going to kill one of them off.

AWWWWWW SHIIIIIIIIIIT I knew I shouldn't have clicked this spoiler, I missed the last episode.

#16 Posted by k4tzm4n (49299 posts) - - Show Bio

Sooooooo, who's current?

#17 Posted by BiteMe-Fanboy (7992 posts) - - Show Bio

@k4tzm4n said:

Sooooooo, who's current?

Me. Waiting on the new episode to come on now. =).. Great season so far.

#18 Posted by k4tzm4n (49299 posts) - - Show Bio

@BiteMe-Fanboy said:

@k4tzm4n said:

Sooooooo, who's current?

Me. Waiting on the new episode to come on now. =).. Great season so far.

Definitely. It's shockingly good this season.

#19 Posted by BiteMe-Fanboy (7992 posts) - - Show Bio

@k4tzm4n said:

@BiteMe-Fanboy said:

@k4tzm4n said:

Sooooooo, who's current?

Me. Waiting on the new episode to come on now. =).. Great season so far.

Definitely. It's shockingly good this season.

So do you think Tig will die tonight?
#20 Posted by k4tzm4n (49299 posts) - - Show Bio

@BiteMe-Fanboy: Man, I have no idea.

#21 Posted by Samimista (20833 posts) - - Show Bio

And how does this thread barely have any posts? Haven't seen like the last two episodes but this is one of the current shows I watch. Gemma kicks butt.

#22 Posted by k4tzm4n (49299 posts) - - Show Bio

...well, that was rather awesome.

#23 Posted by BiteMe-Fanboy (7992 posts) - - Show Bio

Gemma is f*cked if Jax finds out.

#24 Posted by k4tzm4n (49299 posts) - - Show Bio
@BiteMe-Fanboy said:

Gemma is f*cked if Jax finds out.

And he definitely will... 
 
...eventually.
#25 Posted by BiteMe-Fanboy (7992 posts) - - Show Bio

SPOILERS.

So glad to see that Tig lived. He is def. my favorite character. Really funny. I tripped out hard when he was getting turned on by that tranny that they called up to blackmail that guy. Hilarious.

Seems that Bobby is stepping down as Jax's VP.. I wonder who will replace him.. Chibs?

#26 Posted by Samimista (20833 posts) - - Show Bio

@k4tzm4n said:

@BiteMe-Fanboy said:

Gemma is f*cked if Jax finds out.

And he definitely will... ...eventually.

And it ain't gonna be pretty.