#151 Posted by Sexy Merc (42460 posts) - - Show Bio

Who were/are your favorite divas?

#152 Posted by CurbsideProphet (1909 posts) - - Show Bio
@god_spawn said:
  
FOZZY!
#153 Edited by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio

Lita, Fabulous MoohLah, Trish Stratus Torrie Wilson, Eve Torres ( she has a sick spinning neck breaker), Stacy Kiebler, Maryse, Candice Michelle and the new one Kaitlyn.
I prefer the knockouts tho

Moderator
#154 Posted by Sexy Merc (42460 posts) - - Show Bio

By the way, ADL is a better technical big man than Sheamus imo.

#155 Posted by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio

Idk how tall ADL is to begin with so I didn't put him down.

Moderator
#156 Posted by Sexy Merc (42460 posts) - - Show Bio

He is 6'5", I believe.

#157 Posted by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio

I forgot Swagger too

Moderator
#158 Posted by Sexy Merc (42460 posts) - - Show Bio

So who are your 5 favorite wrestlers from WWE and 5 from TNA?

#159 Edited by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio

Current?
 
WWE: 
1. HHH
2. Jericho
3. Morrison
4. Christian
5. Cena
 
 
TNA:
1. Angelina Love
2. Sting
3. Chris Sabin
4. Aj Styles + Bobby Roode.
5. Daniels

Moderator
#160 Posted by Sexy Merc (42460 posts) - - Show Bio

Yeah current.

 

1) Chris Jericho

2) Danielson

3) Christian

4) John Cena

5) Undertaker or HHH

 

I would put CM Punk but yeah. I don't watch enough of TNA to have many favorites.

 

What do you think about Chris Hero?

#161 Edited by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio

Havent seen too much of him but from what I have the guy is really good. My trainer is good friends with CM Punk and my cousin's friend and co-worker trained this guy Tyler Black, he's in the FCW right now. He's a beast.
 
  

Moderator
#162 Posted by Sexy Merc (42460 posts) - - Show Bio

Pretty impressive, how are his mic skills?

#163 Posted by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio

He's pretty good on the mic.

Moderator
#164 Edited by Sexy Merc (42460 posts) - - Show Bio

I think that's one of the main things superstars from the current era are missing.

 

Mic skills, ability to cut good to great promos, and charisma most of all.

 

I really like Danielson, but his in-ring ability is by far his redeeming quality. Guys like Miz are great on the mic, but no one has that charisma factor like Eddie and Stone Cold had.

#165 Posted by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio

I found my friend Bryan and my trainer in a match. It was pretty good, both good wrestlers but Bryce dominates him on the mic
  

  
  
Moderator
#166 Posted by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio

And my best friend Mason against tagging with his trainer. The announcers suck and the match starts really slow.
  

Moderator
#167 Posted by Sexy Merc (42460 posts) - - Show Bio

Some nice stuff here.

 
 

His references are awesome, Fugazi is a great, great band.

 
#168 Posted by King Saturn (218026 posts) - - Show Bio
does anyone remember D'Lo Brown ?
#169 Posted by ssejllenrad (13028 posts) - - Show Bio
@King Saturn said:
does anyone remember D'Lo Brown ?
I do!
#170 Posted by King Saturn (218026 posts) - - Show Bio
@ssejllenrad said:
@King Saturn said:
does anyone remember D'Lo Brown ?
I do!
yeah... that's him  !
#171 Posted by DeathpooltheT1000 (14903 posts) - - Show Bio
@Sexy Merc said:

Yeah current.

 

1) Chris Jericho

2) Danielson

3) Christian

4) John Cena

5) Undertaker or HHH

 

I would put CM Punk but yeah. I don't watch enough of TNA to have many favorites.

 

What do you think about Chris Hero?


The young KO kid? 
Is good to see anyone else like Hero. 

@Sexy Merc said:

Some nice stuff here.

 
 

His references are awesome, Fugazi is a great, great band.

 


You need to see his promos when he was heel on rOH, the same promos just that he was having matches with Raven, you could watch it in hiw Roh dvd, Better that you, also have an amazing match with AJ Styles that show how good Styler or Punk are when they have to face real wrestlers.
#172 Posted by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio
@King Saturn said:
does anyone remember D'Lo Brown ?
They made fun of him using dumb gimmick Eric Young fighting him in a gas station or something and Eric thought he was C'Lo Green.
Moderator
#173 Posted by King Saturn (218026 posts) - - Show Bio
@god_spawn said:
@King Saturn said:
does anyone remember D'Lo Brown ?
They made fun of him using dumb gimmick Eric Young fighting him in a gas station or something and Eric thought he was C'Lo Green.
yeah I was watching that too... lol
#174 Posted by DeathpooltheT1000 (14903 posts) - - Show Bio

Does any one remember Paul Burchill?, i loved that guy during his Pirate Gimmick and was so good he was part of ROH during a time.

#175 Posted by King Saturn (218026 posts) - - Show Bio
@DeathpooltheT1000 said:
Does any one remember Paul Burchill?, i loved that guy during his Pirate Gimmick and was so good he was part of ROH during a time.
yeah I remember him... the Captain Jack Sparrow of the WWE for a short time... lol
#176 Posted by DeathpooltheT1000 (14903 posts) - - Show Bio
@King Saturn said:
@DeathpooltheT1000 said:
Does any one remember Paul Burchill?, i loved that guy during his Pirate Gimmick and was so good he was part of ROH during a time.
yeah I remember him... the Captain Jack Sparrow of the WWE for a short time... lol
The guy haved fansm bvu the WWE decide to put him in the OVW for years, later he gets back in the HHH gimmick, since HHH is a generic character int he history of wrestling, no one cared for Burchill, the guys was amazingly good for some one that big, again the WWWE screwed someone.
  
    
#177 Posted by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio

Smackdown was actually pretty good tonight, solid show. I give it a 7-8/10

Moderator
#178 Posted by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio
Moderator
#179 Posted by King Saturn (218026 posts) - - Show Bio
@god_spawn said:
that's an epic image... and back then WWE Championship looked respectable... I am still waiting on CM Punk to change the image of the WWE Title... 
#180 Posted by daak1212 (8317 posts) - - Show Bio

I wanna see Shelton Benjamin back, that guy had talent.

#181 Posted by King Saturn (218026 posts) - - Show Bio
@daak1212 said:
I wanna see Shelton Benjamin back, that guy had talent.
agreed... maybe we will see him in TNA after his ROH run
#182 Posted by DeathpooltheT1000 (14903 posts) - - Show Bio
@King Saturn said:
@daak1212 said:
I wanna see Shelton Benjamin back, that guy had talent.
agreed... maybe we will see him in TNA after his ROH run
TNA dont like Shelton Benjamin or Carlito, main reason why they dont work on TNA.
#183 Posted by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio

Shelton was good, too bad he was nothing more than a spot monkey at MITB matches, last I heard he was teaming with Haas in ROH and are tag champs or something like that.

Moderator
#184 Posted by King Saturn (218026 posts) - - Show Bio
@DeathpooltheT1000 said:
@King Saturn said:
@daak1212 said:
I wanna see Shelton Benjamin back, that guy had talent.
agreed... maybe we will see him in TNA after his ROH run
TNA dont like Shelton Benjamin or Carlito, main reason why they dont work on TNA.
that's wack...
#185 Posted by DeathpooltheT1000 (14903 posts) - - Show Bio
@god_spawn said:
Shelton was good, too bad he was nothing more than a spot monkey at MITB matches, last I heard he was teaming with Haas in ROH and are tag champs or something like that.
Shelton is not an spot monkey, Kofi is an spot moneky and crappy one i have to say. 
He and Hass are showing their amazing skills on ROH  in a place where wrestling is called wrestling and sheamus have never won a championship.
#186 Edited by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio

And Shelton did nothing relevant in his last time in WWE, most people are going to remember him for all the dives and sick moves he did at MITB matches every year.  That was only the reason he was in the matches for shock value. He was a spot monkey.

Moderator
#187 Posted by DeathpooltheT1000 (14903 posts) - - Show Bio
@King Saturn: Tna is on crack 
@god_spawn: Not truth, the main problem with WW/TNA in the most recent years is that is fake figthing and brawling. 
Not wrestling, many people call Morrison an spot monkey for his match with Rey Mysterio but in the 90s Mysterio matches were pretty much that style of matches. 
Watch Aj Styles vs Cm Punk, TNA or the WWE would never let that happen because is a "spotfest".
#188 Posted by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio
@DeathpooltheT1000: What?
Moderator
#189 Posted by DeathpooltheT1000 (14903 posts) - - Show Bio
@god_spawn: A fancy way to say,  WWE/TNA are not wrestling anymore.  
They are a crappy fake figthing show
#190 Posted by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio
@DeathpooltheT1000: Sounds more like complaining to me.
Moderator
#191 Posted by DeathpooltheT1000 (14903 posts) - - Show Bio
@god_spawn: Call it how you want, but WWE have a weird romance with the Hogan era and TNA are weird romancen with the horribly overrated Attitude Era.
#192 Posted by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio

  

Moderator
#193 Posted by progenitor (7552 posts) - - Show Bio

  

  
#194 Edited by DeathpooltheT1000 (14903 posts) - - Show Bio

    

  Cm punk amazing promos
#195 Posted by King Saturn (218026 posts) - - Show Bio
I wonder if Triple H would actually get in the right and wrestle CM Punk... even as the proposed WWE Chairman ?
#196 Posted by DeathpooltheT1000 (14903 posts) - - Show Bio
@King Saturn: No chance in Hell, HHH hates Punk for being an Indy guy and try to kick him out of the company, Maria told this and some other wrestler, but there is a Maria video on youtube where she was talking about this. 
  
#197 Posted by King Saturn (218026 posts) - - Show Bio
@DeathpooltheT1000 said:
@King Saturn: No chance in Hell, HHH hates Punk for being an Indy guy and try to kick him out of the company, Maria told this and some other wrestler, but there is a Maria video on youtube where she was talking about this. 
  
hmmm... interesting 
so you don't see Triple H's hate for Punk turning into determination to Wrestle him and attempt to take him down ?
#198 Posted by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio

Punk's stuff in ROH was awesome, you guys ever see teh Pepsi Plunge?

Moderator
#199 Posted by King Saturn (218026 posts) - - Show Bio
@god_spawn said:
Punk's stuff in ROH was awesome, you guys ever see teh Pepsi Plunge?
that's like a Pedigree from the Top Rope.... 
#200 Posted by God_Spawn (39173 posts) - - Show Bio
@King Saturn: Yeah, I heard he had to stop doing that because it was really screwing with his knees.
Moderator