Edited 1 year, 3 days ago

Poll: M&M's or Skittles? (39 votes)

M&M's 62%
Skittles 38%

#1 Posted by RulerOfThisUniverse (6294 posts) - - Show Bio

Sour Skittles > M&M's > Skittles.

Online
#2 Posted by MonsterStomp (17148 posts) - - Show Bio
#3 Posted by RulerOfThisUniverse (6294 posts) - - Show Bio

@monsterstomp: That sounds disgusting to me. I guess we have different tastes...

Online
#4 Posted by MonsterStomp (17148 posts) - - Show Bio

@rulerofthisuniverse: Lol the chilli skittles taste normal but it burns your mouth out. In high school we use to take handfuls and gobble them up, see who makes the chilli face first.

#5 Posted by Zijuun (854 posts) - - Show Bio
#6 Posted by Samimista (20686 posts) - - Show Bio

Love both but gonna go with M&M's especially with the peanuts inside. Usually buy those a lot. =O

#7 Edited by RulerOfThisUniverse (6294 posts) - - Show Bio

@monsterstomp: Yeah.... that doesn't sound to appealing to me..

Online
#8 Posted by MonsterStomp (17148 posts) - - Show Bio
#9 Posted by YourNeighborhoodComicGeek (20176 posts) - - Show Bio

Love both but gonna go with M&M's especially with the peanuts inside. Usually buy those a lot. =O

This!

#10 Posted by Samimista (20686 posts) - - Show Bio

@samimista said:

Love both but gonna go with M&M's especially with the peanuts inside. Usually buy those a lot. =O

This!

=D I usually get those with a Slurpee at the gas station. ^__^

#11 Edited by russellmania77 (15045 posts) - - Show Bio

I like the m&m with NUTS son

#12 Posted by longbowhunter (7049 posts) - - Show Bio

Peanut Butter M&M's are the bee knees. I like Tropical Skittles too. The ones in the light blue bag.

#13 Edited by dboyrules2011 (12955 posts) - - Show Bio

There both good but M&M's are better. =D

Online
#14 Posted by DTSLanternCorps (240 posts) - - Show Bio

Peanut Butter M&M's are the bee knees.

Yep, but not better than Reese's Pieces.

#15 Posted by Joygirl (19575 posts) - - Show Bio

It's hard to say because they are different. One is chocolate, one is fruity, they aren't really comparable.

I'll say skittles because they have more variety in flavor and I am usually more inclined to get them (unless I am horny, in which case chocolate chocolate chocolate).

#16 Posted by TheAcidSkull (18032 posts) - - Show Bio

skittles! especially the sour ones O_O

#17 Edited by MonsterStomp (17148 posts) - - Show Bio

@joygirl said:

It's hard to say because they are different. One is chocolate, one is fruity, they aren't really comparable.

I'll say skittles because they have more variety in flavor and I am usually more inclined to get them (unless I am horny, in which case chocolate chocolate chocolate).

Lol. Women's hormones.

#18 Posted by Lumen_ (266 posts) - - Show Bio

Skittles all the way M&M's are absolutely vile.

#19 Posted by dondave (36681 posts) - - Show Bio

Skittles. I hate M&M's

#20 Posted by Referee (7386 posts) - - Show Bio

M&M by a mile,

#21 Posted by The_Good_Loser (236 posts) - - Show Bio

Taste the Rainbow

#22 Posted by The_Good_Loser (236 posts) - - Show Bio

#23 Posted by camera_guy (233 posts) - - Show Bio

M&M

#24 Posted by silkyballfro94 (1691 posts) - - Show Bio

M&M's Brahski

#25 Edited by The Stegman (24053 posts) - - Show Bio

M&M's easy.

#26 Posted by Marionettegeist (1912 posts) - - Show Bio

Skittles, no contest.

#27 Posted by The_Tree (7295 posts) - - Show Bio

M&Ms, it ain't even a contest.

I can't stand Skittles nowadays.

#28 Posted by Superskrull86 (1831 posts) - - Show Bio

Where are Reese's Pieces? They beat M&M and Skittles anyday.

But I say Skittles.

#29 Edited by JetiiMitra (8534 posts) - - Show Bio

Fake chocolate, edible dyes and sugar >>>>>>>>>>>>> pure sugar, edible dyes, and natural and artificial flavoring.

#30 Posted by mrdecepticonleader (17913 posts) - - Show Bio

M&M chocolate, peanut is where its at :) I like Skittles though but yeah gotta go with M&Ms

#31 Posted by dccomicsrule2011 (24175 posts) - - Show Bio

Skittles SLAUGHTERHOUSE. M&M's are nowhere near as good to me now as it was before.

Online
#32 Edited by Immortal777 (7385 posts) - - Show Bio

I'm not really found of candy but If I had to choose between the 2 it would be M&Ms.

#33 Posted by The Stegman (24053 posts) - - Show Bio

I don't know why so many like Skittles, sure they're good in moderation, but after one pack, I feel sick and probably will have a cavity, but M&Ms, especially the peanut ones..I can eat a whole bowl of those things.

#34 Posted by MonsterStomp (17148 posts) - - Show Bio

@referee said:

M&M by a mile,

M&M by 8 mile ae? :P

#35 Edited by PowerHerc (83401 posts) - - Show Bio

M & M's.

#36 Posted by judasnixon (6548 posts) - - Show Bio

Chocolate Mint M & M's are aces......

#37 Posted by jojjimbo (2472 posts) - - Show Bio

M&M's

#38 Posted by sabracadabra (544 posts) - - Show Bio

Mand m's by far.

#39 Posted by JediXMan (30385 posts) - - Show Bio

Almond M&Ms > Sour Skittles > M&Ms > Skittles.

Moderator