#1 Posted by Midnight Lantern (5974 posts) - - Show Bio

Ok, So, Find anyone you dislike who plans on going to the beach and replace their sun screen with cooking oil, When they start burning up, Instead of giving them a wet towel, Give them a towel covered in Salt.

#2 Posted by Last_Guardian (28230 posts) - - Show Bio

well the people in my school are wusses and no one wants to take charge and plan a senior prank..so i thought maybe i would..

so can anyone give me some good ideas for a good senior prank..

NO MURDER OR ANIMAL TORTURE PLEASE!

#3 Posted by T.J. Magnum (25922 posts) - - Show Bio

give them all aids lol jk

#4 Posted by Last_Guardian (28230 posts) - - Show Bio

Midnight Lantern says:

"Ok, So, Find anyone you dislike who plans on going to the beach and replace their sun screen with cooking oil, When they start burning up, Instead of giving them a wet towel, Give them a towel covered in Salt."

omg that's evil lol..but i wanna aim the prank at the school/teachers not other students...lol but that is good...lol

#5 Posted by Shanana (55616 posts) - - Show Bio

laxitives in the coffee

Online
#6 Posted by Lantern Of Hatred (1626 posts) - - Show Bio

Estragon

and lots of it

#7 Posted by T.J. Magnum (25922 posts) - - Show Bio

obi wan kenobi! says:

"lol...evil people...how bout supergluing everything in the principals office?"

like a bomb ?

#8 Posted by Last_Guardian (28230 posts) - - Show Bio

lol...evil people...how bout supergluing everything in the principals office?

#9 Posted by pixelized (49086 posts) - - Show Bio

cover someone in pigs blood.


read stephen kings carrie for more details
#10 Posted by Vance Astro (89666 posts) - - Show Bio

punch your teacher in the face with a barb-wire glove...then say SIKE!

Moderator
#11 Posted by pixelized (49086 posts) - - Show Bio

ROFLMAO

#12 Posted by pixelized (49086 posts) - - Show Bio

'Just kidding' works as well

#13 Posted by Vance Astro (89666 posts) - - Show Bio
pixelized said:
"ROFLMAO"
I knew you'd like that.
Moderator
#14 Posted by pixelized (49086 posts) - - Show Bio

that was a good one...i seriously laughed

#15 Posted by Ms. Invisible (3331 posts) - - Show Bio

Have you got a school hall or something like that? Get heaps (and trust me, you'll need heaps) of gaffer tape and wrap it all around the school hall. Stick some chairs or something to it to make it a piece of art.

#16 Posted by T.J. Magnum (25922 posts) - - Show Bio

i got one....but its a little messed up.

#17 Posted by Vance Astro (89666 posts) - - Show Bio
T.J. Magnum said:
"i got one....but its a little messed up."
shoot..we want to hear it.
Moderator
#18 Posted by Last_Guardian (28230 posts) - - Show Bio

omg this is so old...lol....


what we ended up doing was taking the seats out of every classroom and hiding them, put some in the rooms, some in locked rooms and shit...so no class had any seats int hem...

I KNOW VERY LAME.but we didn't have a lot of time...v_v
#19 Posted by Last_Guardian (28230 posts) - - Show Bio
Vance Astro said:
"punch your teacher in the face with a barb-wire glove...then say SIKE!"
rotfl!
#20 Posted by T.J. Magnum (25922 posts) - - Show Bio

lol

i don't if this counts.

but in are gym class the showers are built close to the lockers ,like a  good three feet. so you know no one ever takes a shower in gym,so on the last day of school, me and my friend decided to use the showers,no in are boxers,full on naked.

so we where washing and trying to lean in to people and making comments like "yeah don't drop the soap" or "you might poke a eye out with that".

one of my friends took it further,. a  kid was getting his shoes and my friend walks over and puts one foot on the bench,so he doing the captian morgen pose leaning into the kids face.

yeah we got kicked out for that.

#21 Posted by Last_Guardian (28230 posts) - - Show Bio

lmao..that's just wrong lol

#22 Posted by T.J. Magnum (25922 posts) - - Show Bio

wrongly funny

#23 Posted by Vance Astro (89666 posts) - - Show Bio
T.J. Magnum said:
"lol

i don't if this counts.

but in are gym class the showers are built close to the lockers ,like a  good three feet. so you know no one ever takes a shower in gym,so on the last day of school, me and my friend decided to use the showers,no in are boxers,full on naked.

so we where washing and trying to lean in to people and making comments like "yeah don't drop the soap" or "you might poke a eye out with that".

one of my friends took it further,. a  kid was getting his shoes and my friend walks over and puts one foot on the bench,so he doing the captian morgen pose leaning into the kids face.

yeah we got kicked out for that."
OMG...LMFAO.
Moderator