• 58 results
  • 1
  • 2
#1 Edited by D-Mon (156 posts) - - Show Bio

Have you ever criid while playing a game because of something on the game?

#2 Posted by Sparda (15795 posts) - - Show Bio

Hmmm.....no, not really.

Certain parts of certain games have gotten me emotional in some ways (IE: Endings of long, great games-The World Ends With You, Metal Gear Solid 3, Metroid series), but never to tears.

I expect posts about Aeris to follow......

#3 Posted by John Valentine (16310 posts) - - Show Bio

Metal Gear Solid 4 when Raiden "died" at the end of Act 4.

#4 Posted by Jax (7542 posts) - - Show Bio

Once and I was really young. I cried but not like sob when Sora got turned into a heartless in KH. I cried for a few seconds.

 

Like Sparda said after that I never cried just got emotional at the ends of great games....1 of them being the World Ends With You.

#5 Posted by PRIMAV3RA (23049 posts) - - Show Bio

uhhh well the music in halo 3 makes me cry.  uhh when this guy the arboder died in the game the orchestra played a really beautiful peace so i cried but thats it

#6 Posted by John Valentine (16310 posts) - - Show Bio
PRIMAV3RA said:
"uhhh well the music in halo 3 makes me cry.  uhh when this guy the arboder died in the game the orchestra played a really beautiful peace so i cried but thats it"
Hahaha oh Prima!
#7 Edited by pixelized (62882 posts) - - Show Bio

When sephiroth came down and killed Aeris... ]=


no tears but my little heart cracked
Moderator
#8 Posted by Jax (7542 posts) - - Show Bio
PRIMAV3RA said:
"uhhh well the music in halo 3 makes me cry.  uhh when this guy the arboder died in the game the orchestra played a really beautiful peace so i cried but thats it"

Laughs

The arboder you cried at that part. Muahaha.
#9 Posted by PRIMAV3RA (23049 posts) - - Show Bio

i said it was the music THE MUSIC!
LOL

#10 Posted by The Time Lord (277 posts) - - Show Bio
Jax said:
"

Once and I was really young. I cried but not like sob when Sora got turned into a heartless in KH. I cried for a few seconds.

 

how old were you?
#11 Posted by pixelized (62882 posts) - - Show Bio

OH and in final fantasy x-2 when it showed Lenne and her lover being gunned down while yuna was singing

Moderator
#12 Posted by Jax (7542 posts) - - Show Bio
The Time Lord said:
"Jax said:
"

Once and I was really young. I cried but not like sob when Sora got turned into a heartless in KH. I cried for a few seconds.

 

how old were you?
"

Don't know it was like 5 years or so ago don't really know.

pixelized said:
"OH and in final fantasy x-2 when it showed Lenne and her lover being gunned down while yuna was singing"
His name is Shuyin and that part wasn't really that dramatic for me to cry.
#13 Posted by Vance Astro (91234 posts) - - Show Bio

Never.

Moderator
#14 Edited by No_Name_ (17403 posts) - - Show Bio

Rangers vs Calgary Flames


end score was 7-2 Flames

Richter got his concussion

Dan Blackburn was booed off the ice.

As was Petr Nedved.

I cried. It was pathetic.



#15 Posted by Platinumwarrior (2967 posts) - - Show Bio

I may have teared up a little when i unlocked all the charcters is SSBM...

That was such a joyfilled moment :)

#16 Posted by pixelized (62882 posts) - - Show Bio
BatgirlBabs said:
"Rangers vs Calgary Flames

end score was 7-2 Flames

Richter got his concussion

Dan Blackburn was booed off the ice.

As was Petr Nedved.

I cried. It was pathetic.



"
LMAO
Moderator
#17 Posted by Platinumwarrior (2967 posts) - - Show Bio

roflolol

#18 Posted by No_Name_ (17403 posts) - - Show Bio

Well seriously. Who cries during a video game? What a p____y 


=]
#19 Posted by Lucifer Morningstar (128 posts) - - Show Bio

I think I've only cried during the outdoor games...where I broke my bones...but I actually wouldn't know, I was sort of swearing a lot instead of crying, so I don't really know if i have

#20 Edited by D-Mon (156 posts) - - Show Bio
BatgirlBabs said:
"Well seriously. Who cries during a video game? What a p____y 

=]
"

Looks like some people have.
#21 Posted by King Saturn (224203 posts) - - Show Bio
Hell Naw Homie. I dont cry during Video Games
#22 Posted by EganTheVile1 (6203 posts) - - Show Bio

No game has ever emotionally touched me, I have teared up in frustration though

#23 Posted by Meteorite (3351 posts) - - Show Bio

I have had cries of frustration, and they go something like this: "AAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

#24 Posted by ThisIsGonnaHurt (30177 posts) - - Show Bio
eganthevile1 said:
"No game has ever emotionally touched me, I have teared up in frustration though"

Haven't we all....
#25 Posted by EganTheVile1 (6203 posts) - - Show Bio
Lucifer Morningstar said:
"I think I've only cried during the outdoor games...where I broke my bones...but I actually wouldn't know, I was sort of swearing a lot instead of crying, so I don't really know if i have
"
broken several bones but never cried from it, weird  since when I was a little kid a cat scratch left me balling. Anyway what may make me cry is missing the midnight showing of Dark Knight which I have a ticket to!
#26 Posted by Siphon (1911 posts) - - Show Bio

I teared up when Sgt Johnson got killed in halo 3 and miranda keys(the music made it worse)


I was like oh s**t when Carmine got his head popped in Gears of warnad when kim got stabbed through the gut.

I got kinda mad when sephiroth killed aeris

I was kinda sad when one of the main characters on Call of duty 4 got killed by a nuke.

Don't judge me..lol




#27 Posted by EganTheVile1 (6203 posts) - - Show Bio
Siphon said:
"I teared up when Sgt Johnson got killed in halo 3 and miranda keys(the music made it worse)

I was like oh s**t when Carmine got his head popped in Gears of warnad when kim got stabbed through the gut.

I got kinda mad when sephiroth killed aeris

I was kinda sad when one of the main characters on Call of duty 4 got killed by a nuke.

Don't judge me..lol




"
LMAO, dude you just spoiled every game I am still working on!
#28 Posted by Ptero (184 posts) - - Show Bio

Hmm.  Never cried, but these moments made my eyes water.

When Aeris died

When Reena found out how long her mother had been dead in Star Ocean 2. (kinda shocking revelation)

When Alys died in Phantsy Star 4.

#29 Posted by Resonate (15054 posts) - - Show Bio
Sparda said:
"Hmmm.....no, not really.

Certain parts of certain games have gotten me emotional in some ways (IE: Endings of long, great games-The World Ends With You, Metal Gear Solid 3, Metroid series), but never to tears.

I expect posts about Aeris to follow......"
hahaha, I might sound heartless, but when Aeris died I didnt really care...she just wasnt that great

I have cried at the end of a few games, though
#30 Posted by Shanana (53023 posts) - - Show Bio

i cried in kingdom hearts when roxas faded into darkness

#31 Posted by IcePrince_X (4865 posts) - - Show Bio

Super Mario 3... it broke my heart that it was all over

That was a great ending when he turned tinto a raccoon Mario and flies away with his princess.

#32 Posted by Sephirim (4272 posts) - - Show Bio

ive cried in frustration when my little cousin deleted my file in pokemon....i stopped playing pokemon for a while after that

#33 Posted by Siphon (1911 posts) - - Show Bio
eganthevile1 said:
"Siphon said:
"I teared up when Sgt Johnson got killed in halo 3 and miranda keys(the music made it worse)

I was like oh s**t when Carmine got his head popped in Gears of warnad when kim got stabbed through the gut.

I got kinda mad when sephiroth killed aeris

I was kinda sad when one of the main characters on Call of duty 4 got killed by a nuke.

Don't judge me..lol




"
LMAO, dude you just spoiled every game I am still working on!LOL aww man my bad
#34 Posted by pixelized (62882 posts) - - Show Bio
IcePrince_X said:
"Super Mario 3... it broke my heart that it was all over

That was a great ending when he turned tinto a raccoon Mario and flies away with his princess.
"
LOL
Moderator
#35 Posted by King Saturn (224203 posts) - - Show Bio
You gotta be kidding me... some folks actually cried during a video game ? 
#36 Posted by pixelized (62882 posts) - - Show Bio

duh

Moderator
#37 Posted by King Saturn (224203 posts) - - Show Bio
pixelized said:
"duh"
Thats Sad
#38 Posted by pixelized (62882 posts) - - Show Bio

its not

Moderator
#39 Posted by King Saturn (224203 posts) - - Show Bio
pixelized said:
"its not"
Why its Not ? There arent any real reason to be shedding tears over a video game unless your Video Game Console breaks or something

LOL
#40 Posted by pixelized (62882 posts) - - Show Bio

same reason why people cry in movies

Moderator
#41 Posted by Unbelonger (2770 posts) - - Show Bio

King Saturn said:

"pixelized said:
"its not"
Why its Not ? There arent any real reason to be shedding tears over a video game unless your Video Game Console breaks or something

LOL
"

Not even, maybe if it breaks by cracking your head open.


zzzzzzzzz

#42 Posted by King Saturn (224203 posts) - - Show Bio
Unbelonger said:
"

King Saturn said:

"pixelized said:
"its not"
Why its Not ? There arent any real reason to be shedding tears over a video game unless your Video Game Console breaks or something

LOL
"

Not even, maybe if it breaks by cracking your head open.


zzzzzzzzz

"
LOL...True Dat
#43 Posted by The_Martian (36984 posts) - - Show Bio

None that I can think of.

#44 Posted by T.J. Magnum (27685 posts) - - Show Bio

never

but i did break them half out of anger

#45 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

yes

#46 Posted by Resonate (15054 posts) - - Show Bio
Voidheart said:
"yes"
hahaha, no specifics
#47 Posted by nd4 (264 posts) - - Show Bio
D-Mon said:
"Have you ever criid while playing a game because of something on the game?"

#48 Posted by Shadow Huntress (1553 posts) - - Show Bio

Uhh I cried out of frustration because I couldn't beat this one boss in DMC and then in Final Fantasy X. Eventually I beat them though xD
Oh I cried at the end of Drakengard 2.

#49 Posted by ThisIsGonnaHurt (30177 posts) - - Show Bio

The nuke in Call of Duty 4. Just...epic...

#50 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

XD