• 61 results
  • 1
  • 2
#1 Posted by pooty (10746 posts) - - Show Bio

Real Talk. We all hear about safe sex. We all hear about the consequences. But how many of us actually LISTEN ?? So be honest. If you are having sex with a new person for the very first time:

How Often Do You Use Protection? Give us a percentage. 10% , 12%, 100% etc.

I'm hovering right around -4%

#2 Posted by homicidalmaniac (6476 posts) - - Show Bio

Once on a full moon lol

#3 Posted by Transformers1024 (1660 posts) - - Show Bio

All the time. I don't want to have kids. Especially at my age.

#4 Edited by laflux (13746 posts) - - Show Bio

Ever since me and my Girlfriend started, no. But we've both been tested, she has a contraceptive implant, and I don't think she will cheat on me :p

#5 Posted by Fallschirmjager (14715 posts) - - Show Bio

I always pull out.

#6 Edited by Wolverine08 (38109 posts) - - Show Bio

I came to be entertained by braggadocios posts about Viner's sexual activities. I have not been failed.

#7 Posted by Joygirl (18074 posts) - - Show Bio

*gigglesnort* Was gonna make a comment but then decided not to.

Online
#8 Posted by Jokergeist (4935 posts) - - Show Bio

*gigglesnort* ☝The lady above me contradicted herself.

#9 Edited by laflux (13746 posts) - - Show Bio

I came to be entertained by braggadocios posts about Viner's sexual activities. I have not been failed.

Who's bragging?

#10 Edited by laflux (13746 posts) - - Show Bio

*gigglesnort* ☝The lady above me contradicted herself.

HA

#11 Posted by Wolverine08 (38109 posts) - - Show Bio
#12 Posted by laflux (13746 posts) - - Show Bio

@laflux: No one in particular :D

You N!gga's are not ready for me....................

#13 Posted by ComicStooge (11825 posts) - - Show Bio

@laflux: No one in particular :D

YOU'RE 14, KID.

MAKE LIKE A TREE AND GET OUT OF HERE!

#14 Posted by Wolverine08 (38109 posts) - - Show Bio

@laflux: You're list of conquers isn't as vast or illustrious as mine!

#15 Posted by westy206 (571 posts) - - Show Bio

33% with new partners.

#16 Posted by Wolverine08 (38109 posts) - - Show Bio

@comicstooge: Turn your 16 year old butt around, and get out of here!

#17 Posted by ComicStooge (11825 posts) - - Show Bio

@comicstooge: Turn your 16 year old butt around, and get out of here!

Actually, I'm the legal age of consent in my country, son.

#18 Posted by Wolverine08 (38109 posts) - - Show Bio

@comicstooge: Damn! You need to get some stories to tell here soon then!

#19 Posted by Chibi_cute (4394 posts) - - Show Bio

50%

but if my partner is pretty damn hot and beautiful.. screw safe sex..

I'm gonna impregnate her..

#20 Edited by ComicStooge (11825 posts) - - Show Bio

@comicstooge: Damn! You need to get some stories to tell here soon then!

Haha, if I do, you'll be the first to know.

#21 Posted by Saint_Wildcard (8716 posts) - - Show Bio

I wrap my rascal two times.

#22 Edited by lesterlawton (659 posts) - - Show Bio

Always. I'm smart enough to know I shouldn't have kids, unlike most of the population out there.

#23 Edited by SHAZAM117 (2495 posts) - - Show Bio

Always. Only time I have not used a condom when I was in serious relationships. No RANDOM hookup is worth your pee-pee falling off

#24 Posted by MatteoPG (1877 posts) - - Show Bio

Any time I had sex with a new person I used protection, are you kidding me? One time mistake and you could be metaphorically f***d for life. Who would be so mindless as to risk that?

#25 Posted by _Gaff_ (3105 posts) - - Show Bio

I use a needle to poke holes in my condoms. Give my boys a fighting chance.

NAAHH. Just kidding. I'm a virgin.

Online
#26 Edited by MatteoPG (1877 posts) - - Show Bio

@_gaff_ said:

I use a needle to poke holes in my condoms. Give my boys a fighting chance.

NAAHH. Just kidding. I'm a virgin.

Lol, the first part is amazing. Didn't read the second part, I hate spoilers!

#27 Posted by Racob7 (5240 posts) - - Show Bio

Never

Lol I'm only 14.

Online
#28 Edited by AssertingValor (5379 posts) - - Show Bio

Oh my this thread :3

#29 Posted by The Stegman (22751 posts) - - Show Bio

Always.

I bring a gun every time.

#30 Posted by silkyballfro94 (1502 posts) - - Show Bio

I have a micro penis.....so yeah.

#31 Posted by King Saturn (223730 posts) - - Show Bio

I always carry Magnums... and I be going World War Hulk on those Cookies... gotta have Hulk wrapped up though...

#32 Posted by SheenLantern (6144 posts) - - Show Bio

@comicstooge: Damn! You need to get some stories to tell here soon then!

The age of consent is 13 here in Spain.

#33 Posted by King Saturn (223730 posts) - - Show Bio
#34 Edited by SheenLantern (6144 posts) - - Show Bio

@king_saturn: I know right.

I'm pretty sure it's the lowest for any first world country.

EDIT: Nope, I'm wrong. It's Angola, where you can start breaking beds at the ripe age of 12.

#35 Posted by MonsterStomp (15274 posts) - - Show Bio

@wolverine08 said:

@laflux: No one in particular :D

YOU'RE 14, KID.

MAKE LIKE A TREE AND GET OUT OF HERE!

Its LEAVE. Make like a tree and LEAVE. God, you sound like a damn fool when you say it wrong!

Back to the Future <3

#36 Posted by TheTrueBarryAllen (4019 posts) - - Show Bio

Every time, I don't want kids yet.

#37 Posted by DoomGuy (772 posts) - - Show Bio

When I have one I will, especially if it's some random girl I just met. But I rarely wrap it when doing the do with my g/f.

#38 Edited by Commander_Kane (715 posts) - - Show Bio

I've been pretty lucky when it comes to unprotected sex. But ever since my bro almost got some girl pregnant I'm changing my tune.

#39 Posted by ComicStooge (11825 posts) - - Show Bio
#40 Posted by ComicStooge (11825 posts) - - Show Bio

In all honestly, I've never practiced safe sex.

...Because I've never had sex, duh.

#41 Edited by Wolverine08 (38109 posts) - - Show Bio

In all honestly, I've never practiced safe sex.

...Because I've never had sex, duh.

#LAME.

#42 Edited by ComicStooge (11825 posts) - - Show Bio

@comicstooge said:

In all honestly, I've never practiced safe sex.

...Because I've never had sex, duh.

#LAME.

Neither will you!

#43 Posted by Immortal777 (6686 posts) - - Show Bio

Always, but there was one time a girl almost talked me out of using a condom but I came back to my senses just in time.

#44 Edited by laflux (13746 posts) - - Show Bio

I came to be entertained by braggadocios posts about Viner's sexual activities. I have not been failed.

it seems............ the only one bragging, is you >:)

#45 Posted by Wolverine08 (38109 posts) - - Show Bio

@laflux: Well, I have been known to be a bit of a braggart :)

#46 Edited by JetiiMitra (8080 posts) - - Show Bio

Yes.

#47 Posted by MonsterStomp (15274 posts) - - Show Bio

@laflux: I bench more than the braggers.

#48 Posted by laflux (13746 posts) - - Show Bio
#49 Posted by WaveMotionCannon (5033 posts) - - Show Bio

60% of the time , I use a condom a 100% of the time.

#50 Posted by Jonez120 (3445 posts) - - Show Bio

@wavemotioncannon: Ah haha I see what ya did there.

Just go easier on the beaver next time and it will never rip. :D