This topic is locked from further discussion.

#1 Posted by Sexy Merc (41971 posts) - - Show Bio

The lockout is officially over. There will be a 66-game season, and games will begin on the day of Christmas.

#2 Posted by King Saturn (225174 posts) - - Show Bio
just saw it on ESPN... let the games begin finally  !
#3 Posted by _slim_ (14235 posts) - - Show Bio

It's about time.

Online
#4 Posted by Mr. Smiths (1910 posts) - - Show Bio

YESSIRRRRR.

#5 Posted by dccomicsrule2011 (26967 posts) - - Show Bio

@_slim_ said:

It's about time.

This.

#6 Posted by Afro_Warrior (1120 posts) - - Show Bio

Finally!

#7 Posted by Mr. Smiths (1910 posts) - - Show Bio

Triple header christmas day.

#8 Edited by _slim_ (14235 posts) - - Show Bio

Lakers need a PG, it's one of their biggest weaknesses IMO.

Online
#9 Posted by dccomicsrule2011 (26967 posts) - - Show Bio

@_slim_ said:

Lakers need a PG badly, it's one of their biggest weakness IMO.

Yeah Derick Fisher needs to go.

#10 Posted by gravitypress (2066 posts) - - Show Bio

Go Detroit.

#11 Posted by _slim_ (14235 posts) - - Show Bio

Yeah, Fish can't cut it no more. Blake is a serviceable back-up, but he's no starter.

Online
#12 Posted by Vance Astro (91415 posts) - - Show Bio
@dccomicsrule2011 said:

@_slim_ said:

Lakers need a PG badly, it's one of their biggest weakness IMO.

Yeah Derick Fisher needs to go.

I would take pretty much anyone over him right now.
Moderator
#13 Posted by _slim_ (14235 posts) - - Show Bio

Should be interesting to see how Mike Brown runs the Lake Show.

Online
#14 Posted by Mr. Smiths (1910 posts) - - Show Bio

@_slim_ said:

Should be interesting to see how Mike Brown runs the Lake Show.

He is just there to sit on the bench. Kobe runs the lake show.

#15 Posted by _slim_ (14235 posts) - - Show Bio

lol

Online
#16 Posted by King Saturn (225174 posts) - - Show Bio
hopefully Lebron can win the Heat a title before his hairline goes completely out.
#17 Posted by Sexy Merc (41971 posts) - - Show Bio

KD's going to be the scoring champ again, and win the MVP this season .

#18 Posted by King Saturn (225174 posts) - - Show Bio
Durant will probably win the Scoring Title... he better do over 28 PPG though... 
#19 Posted by King Saturn (225174 posts) - - Show Bio
Westbrook is gotta pass that rock... 
#20 Posted by Sexy Merc (41971 posts) - - Show Bio

Westbrook is the only player in the league that can stop KD from winning the scoring title, lol.

#21 Posted by King Saturn (225174 posts) - - Show Bio
I have been hearing a lot about Kobe Bryant looking very healthy now... I wonder if he can crack 30 PPG this season ?
#22 Posted by Sexy Merc (41971 posts) - - Show Bio

Who knows. Kobe is rejuvenated. The Mamba blood be dripping.

Timmy might retire this season. :'(

#23 Posted by King Saturn (225174 posts) - - Show Bio
it's time for Tim Duncan to retire... he has had a great career... but all things must come to an end at some point. 
#24 Posted by Sexy Merc (41971 posts) - - Show Bio
#25 Posted by King Saturn (225174 posts) - - Show Bio
I wonder what the Magic will do this season ? they gotta have a good year or Superman is gonna get the fack outta there. 
#26 Posted by Mr. Smiths (1910 posts) - - Show Bio

@King Saturn said:

I wonder what the Magic will do this season ? they gotta have a good year or Superman is gonna get the fack outta there.

Yup...and Miami needs to play team ball to win the title. LBJ needs to show up in the 4th quarters.

#27 Posted by King Saturn (225174 posts) - - Show Bio
@Mr. Smiths said:

@King Saturn said:

I wonder what the Magic will do this season ? they gotta have a good year or Superman is gonna get the fack outta there.

Yup...and Miami needs to play team ball to win the title. LBJ needs to show up in the 4th quarters.

the Heat would have won last year if Lebron would have played all 4 quarters.
#28 Posted by Mr. Smiths (1910 posts) - - Show Bio

@King Saturn said:

@Mr. Smiths said:

@King Saturn said:

I wonder what the Magic will do this season ? they gotta have a good year or Superman is gonna get the fack outta there.

Yup...and Miami needs to play team ball to win the title. LBJ needs to show up in the 4th quarters.

the Heat would have won last year if Lebron would have played all 4 quarters.

Until he gets that competitive drive the Heat will continue to lose games they should win. But the rematch game on christmas will be interesting.

#29 Posted by LONGTIME (923 posts) - - Show Bio

@King Saturn said:

Westbrook is gotta pass that rock...

Durant gotta be able to break free from his defender first doe...

#30 Posted by Sexy Merc (41971 posts) - - Show Bio

NBA Commissioner David Stern said early Saturday morning that, if the tentative agreement reached between the owners and players is completed and ratified, he is hopeful of having a 66-game season, beginning on Christmas Day. Assuming the season tips off on Christmas, below is a general breakdown of how the 2011-12 NBA Season schedule will be structured. Full details of the schedule will be released on NBA.com upon its completion.
2011-12 NBA Schedule Breakdown

Regular Season Start Date: December 25, 2011

Regular Season End Date: April 26, 2012

Playoffs Start Date: April 28, 2012

Last Possible Finals Date: June 26, 2012
Individual Team Schedule Breakdown

Conference Games: 48

• Play 6 teams 4 times (2 home, 2 away)

• Play 4 teams 3 times (2 home, 1 away)

• Play 4 teams 3 times (1 home, 2 away)

Non-Conference Games: 18

• Play 3 teams 2 times (1 home, 1 away)

• Play 6 teams 1 time at home

• Play 6 teams 1 time away

Back to Back to Backs: All teams with at least 1; no more than 3

Playoff Back to Backs: Possible in second round

#31 Posted by _slim_ (14235 posts) - - Show Bio

Sigh....just get the deal done, so I can get my NBA fix.

Online
#32 Posted by Mr. Smiths (1910 posts) - - Show Bio

@_slim_ said:

Sigh....just get the deal done, so I can get my NBA fix.

Deal is done.

#33 Edited by _slim_ (14235 posts) - - Show Bio

They've only agreed to a tentative settlement. The deal still needs to be approved by both the owners and players.

Online
#34 Posted by King Saturn (225174 posts) - - Show Bio
@_slim_ said:
They've only agreed to a tentative settlement. The deal still needs to be approved by both the owners and players.
that's correct... now watch these n!ggas do some dumb sh!t and have this mess implode again
#35 Posted by _slim_ (14235 posts) - - Show Bio

Man I hope not.

Online
#36 Posted by Mr. Smiths (1910 posts) - - Show Bio

Ima have faith that we do get the season started on christmas.

#37 Posted by ssejllenrad (12790 posts) - - Show Bio

My 8-year-old nephew: "Why don't I see Jordan in Bulls? NBA 2k11 and 2k12 Bulls has Jordan. He is a very good player. Why is he not playing? Is he sick? (I think he meant injured?)" Nyahahaha!

@King Saturn said:

I wonder what the Magic will do this season ? they gotta have a good year or Superman is gonna get the fack outta there.

Well Magic is a weakness of Superman.... Nyahahahaha!

#38 Posted by King Saturn (225174 posts) - - Show Bio
this season is gonna be tough on the older teams like the Celtics and Spurs... all of those back to back to back games on the Schedule.
#39 Posted by Mr. Smiths (1910 posts) - - Show Bio

If the lakers get chris paul and dwight howard they might win the chip this season.

#40 Posted by King Saturn (225174 posts) - - Show Bio
it would be a sad site to see Superman to go to the Lakers.... that would mean both Silver Age Superman and Post Crisis Superman would have left the Magic to go to the Lakers. 
#41 Posted by Mr. Smiths (1910 posts) - - Show Bio

How would it be a sad site to see?

#42 Posted by Mr. Smiths (1910 posts) - - Show Bio

So I heard that O might send CP3 to LA for Gasol and Odom...not a bad deal.

#43 Posted by King Saturn (225174 posts) - - Show Bio
Chris Paul goes to the Lakers. 
#44 Posted by Sexy Merc (41971 posts) - - Show Bio
Are you guys keeping up with all this FA stuff and trades?
 
It's like nobody learned anything from the lockout.
#45 Posted by King Saturn (225174 posts) - - Show Bio
I wanna see some more crazy trades
#46 Posted by Mr. Smiths (1910 posts) - - Show Bio

Chris Paul is officially a Laker...Howard not far from behind. Yeah LA will be fine without Jackson and looks like in good care when Kobe retires. Paul and Howard are the future of the Lakers and will take over as franchise players when Kobe retires. LA did not win 17 championships for nothing....alot of teams should look at LA success and learn from it.

#47 Posted by King Saturn (225174 posts) - - Show Bio
how do you know the Lakers can get Dwight Howard ? 
#48 Posted by Vance Astro (91415 posts) - - Show Bio
@King Saturn said:
Chris Paul goes to the Lakers. 
Moderator
#49 Posted by Mr. Smiths (1910 posts) - - Show Bio

@King Saturn said:

how do you know the Lakers can get Dwight Howard ?

Well its no guarantee but they can get him this offseasn when he becomes a free agent.

#50 Posted by ssejllenrad (12790 posts) - - Show Bio

Already got Paul. Now if Lakers get Howard then daaaaaaaaaamnnnnn..... What a force to reckon with.

If Dwight goes to Lakers, he wins a few championships, where would he go next? I bet he'll be in Miami for about three seasons then Suns for one, Cavs for one, then Celtics for one thenr retires. Who agrees? :D Hehehe! And since there is a Superman reboot coming to theaters, I'm thinking who better to play John Henry Irons than Howard. Hehehehe!