#1 Posted by SOG7dc (8023 posts) - - Show Bio

Which are your favorite kind? For example trueblood, am vamp, vampire diaries etc.

If you had the chance would you be one?

You like true blood? I love true blood.

What do you like about them?

Online
#2 Posted by The Stegman (25965 posts) - - Show Bio

The Anne Rice Vampire is the best vampire

-Mind control/reading

-Some can fly

-the standard super speed/strength/immortality etc

-They are damn near indestructible, the only two things that can kill them are sunlight and being completely consumed by fire.

If given the chance, absolutely I would be a vampire

True Blood is okay..but nothing to write home to mom about.

#3 Posted by deaditegonzo (3690 posts) - - Show Bio

Salem's Lot Vampires.

#4 Posted by Black Lantern Mar-vell (2011 posts) - - Show Bio

I'd like to be any kind of vampire as long as I'm not a Twilight vampire. I don't think vampires should sparkle.

#5 Edited by doctor_bong_crosby (98 posts) - - Show Bio

Marvel´s "Tomb of Dracula".

#6 Posted by Bruxae (14008 posts) - - Show Bio

Im a huge fan of White Wolf's vampires and id accept becoming one in a second.

I havent really watched True Blood, seems a bit to emo for me.

#7 Posted by Jonny_Anonymous (34922 posts) - - Show Bio

Castlevania

What is a man but a miserable pile of secrets?

#8 Posted by ssejllenrad (12790 posts) - - Show Bio

I-ya want-ta da vampire-a dat counts-a like-a dis!

A-one-a dead-a sparkling vampire-a, ah-ah-ah!

A-two-a dead-a sparkling vampire-a ah-ah-ah!

A-three-a dead-a sparkling vampire-a ah-ah-ah-ah!

#9 Posted by JohnnyGat (1578 posts) - - Show Bio

Blood Omen/Soul Reaver

#10 Posted by Guardiandevil83 (6030 posts) - - Show Bio

Ann Rice's Vamps. Followed by Death Dealers, of Underworld.

Online
#11 Edited by SOG7dc (8023 posts) - - Show Bio

@the_stegman: I've never herd of Anne rice. I gotta get on that. And bro! I love trueblood lol

Online
#12 Posted by SOG7dc (8023 posts) - - Show Bio

I'm really loving Scott abysses vampires. And you guys should really give trueblood a chance. Is Anne rice a comic writer or a novelist?

Online
#13 Edited by The Stegman (25965 posts) - - Show Bio

@sog7dc: You've never heard of Anne Rice?? Dude she's legendary in vampire fiction. Have you ever seen the movie "Interview with a Vampire"? That is based on her book. She has an entire series called "The Vampire Chronicles"

She's a novelist by the way.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Vampire_Chronicles

#14 Edited by theoutbreak (17 posts) - - Show Bio

@sog7dc:

She's a novelist. I'm guessing you're in the younger side. She got pretty big after they made Interview with a Vampire into a movie in the early 90's. I remember everyone buying her old books after that movie (vampire lestat and queen of the damned i think).

For your question, I like the normal immortal vampires from like Underworld and such.

As for True Blood, its one of those shows where I hate the main character and her close friends (sookie, the other girl forget her name, and bill) but I love the characters Eric and Lafayette. I'm really interested in Erics history and story.

#15 Posted by SOG7dc (8023 posts) - - Show Bio

@the_stegman: @theoutbreak: I'm 19 lol

Never seen the film but I do plan to watch it. And I need to pick up a few but I'm a college student. Money is tight lol. And yeah Eric is my favorite character. He is the perfect actor to play a vampire IMO. I really want to read more vampire stuff but idk where to start

Online
#16 Posted by Arkhamc1tizen (2146 posts) - - Show Bio

I like all Vampires

#17 Edited by etragedy (788 posts) - - Show Bio
#18 Posted by IrishX (2465 posts) - - Show Bio

My favorite vampires are the ones either getting sliced up by Blade or shot with holy bullets by Seth Gecko.

Never seen True Blood.

#19 Posted by Fallschirmjager (18930 posts) - - Show Bio

Favorite kind? Does anime count? Hellsing if so. Anne Rice if not.

Would I be one? Sure

Do I like True Blood? I watch it as a guilty pleasure, but the show is dumb. They have sex, growl a little, things get bloody, cut to more sex. Repeat.

#20 Edited by The Stegman (25965 posts) - - Show Bio

@sog7dc: I'm 21, so we're not too far off age wise lol and I've been trying to get caught up on Vampire Chronicles. I say read it (Interview is the first) It's very well written and actually has a lot in common with True Blood's vampires, both cry blood, have ancients, are very sexual, I don't think you'll be disappointed. Also, Eric is by far the most interesting vampire on True Blood..well, him and Russell.

#21 Posted by SOG7dc (8023 posts) - - Show Bio

@the_stegman: Is the movie with brad Pitt any good? And I agree, I'm sadthey killed russel but I love that eric finally got to kill him!

Online
#22 Edited by InnerVenom123 (29510 posts) - - Show Bio

Vampire vampires.

#23 Posted by TheAcidSkull (18677 posts) - - Show Bio

the actual vampires, Not VEGETARIAN VAMPIRES!

Actual F*cking Vampires, with Capes, claws and f*cking Teeth.

Online
#24 Edited by kasino (1785 posts) - - Show Bio

The Anne Rice Vampire is the best vampire

-Mind control/reading

-Some can fly

-the standard super speed/strength/immortality etc

-They are damn near indestructible, the only two things that can kill them are sunlight and being completely consumed by fire.

#25 Edited by The Stegman (25965 posts) - - Show Bio

@sog7dc said:

@the_stegman: Is the movie with brad Pitt any good? And I agree, I'm sadthey killed russel but I love that eric finally got to kill him!

The movie with Brad Pitt IS Interview with a Vampire lol, and it's fangtastic.

#26 Posted by TheFirstLantern (1510 posts) - - Show Bio

Cirque Du Freak. That's all.

#27 Posted by SOG7dc (8023 posts) - - Show Bio

@the_stegman: They should use Anne rice's camps in comics. That's be cool. I'm gonna have to watch it. I jut didn't like the Victorian look brad Pitt seems to have in the film. I much prefer the modern take on vamps that trueblood has

Online
#28 Posted by The Stegman (25965 posts) - - Show Bio

@sog7dc: The film is about Brad's character "Louis" but the books are all about Lestat (Tom Cruise's character in the film) and it goes all across history from the Victorian age to the present.

#29 Posted by SOG7dc (8023 posts) - - Show Bio
Online
#30 Posted by ThatGuyWithHeadPhones (12349 posts) - - Show Bio

Just gonna put this out here

Manga/Manhwa Vampires>>>>>>>>>>>>>>>> all other vampires

#31 Posted by RedLantern23 (890 posts) - - Show Bio

Snyder's American Vampires are awesome

#32 Posted by SOG7dc (8023 posts) - - Show Bio
Online
#33 Edited by SpideyIvyDaredevilFan26 (6269 posts) - - Show Bio

@sog7dc said:

Which are your favorite kind? For example trueblood, am vamp, vampire diaries etc.

If you had the chance would you be one?

You like true blood? I love true blood.

What do you like about them?

1) My favorite kind are the Underworld Death Hunters.

2) Yes, but I'd rather be a Lycan or a werewolf with control over my transformation

3) Never watched it

#34 Edited by JulieDC (1067 posts) - - Show Bio

Buffy the Vampire Slayer and whatever appears on Supernatural from time to time is all I can tolerate these days. Although its not really the vampires that make me like those show....

#35 Posted by SOG7dc (8023 posts) - - Show Bio
Online
#36 Edited by Havenless (1398 posts) - - Show Bio

I'm pretty vampire'd out, to be honest. But I really liked the version in Blade movies (except that they instantly incinerated when they touched silver...), and Interview with the Vampire. In that one they have random powers, which was really neat.

#37 Posted by HBKTimHBK (5293 posts) - - Show Bio

Favorite vampire/type of vampire...*glances at avatar*...Hmm...

No

Never seen True Blood

They're just pretty dang cool, scary monsters and all.

#38 Posted by SOG7dc (8023 posts) - - Show Bio

Favorite vampire/type of vampire...*glances at avatar*...Hmm...

No

Never seen True Blood

They're just pretty dang cool, scary monsters and all.

@havenless @spideyivydaredevilfan you guys wanna come watch it now???

Online
#39 Edited by SOG7dc (8023 posts) - - Show Bio
Online
#40 Posted by The Stegman (25965 posts) - - Show Bio

@sog7dc: I don't like the Underworld vamps, they job a lot to make the lycans look cool.

#41 Posted by SOG7dc (8023 posts) - - Show Bio

@the_stegman: Awe they do? I think vampires should always be superior to werwolves. Like in true blood. I would like to see Snyder add werewolves to his American vampire series as well

Online
#42 Posted by Thedarklordpandamonium (4825 posts) - - Show Bio
#43 Edited by SOG7dc (8023 posts) - - Show Bio

I heard th were gonna adapt "American Vampires" into a show on hbo

Online