#1 Posted by megamann (12 posts) - - Show Bio

which superhero has killd most people.

#2 Posted by TheDrifter (26555 posts) - - Show Bio

Tough one.....

#3 Posted by megamann (12 posts) - - Show Bio

all heroes from marvel

#4 Posted by ThisIsGonnaHurt (30177 posts) - - Show Bio

From Marvel I'd say Galactus.

#5 Posted by King Saturn (224205 posts) - - Show Bio
Conan the Barbarian  !
#6 Posted by SpiralsofWhite (46 posts) - - Show Bio

God maybe? I am sure he has showed up in Marvel and DC and he sure has killed a lot of people off screen.

#7 Posted by the human Juggernaut (7224 posts) - - Show Bio

the punisher

#8 Posted by Starkiller (1809 posts) - - Show Bio

well this is kinda obvious to me but in the Marvel Universe you got the character named Death..she was Deadpool's girlfriend back in the day and well...yeah i think her job requires killing...a lot


but if you talkin about everyday characters..I'd say Taskmaster is up there, he's an accomplished mercenary and super spy....I've seen him kill quite a bit...
#9 Posted by T.J. Magnum (27685 posts) - - Show Bio

i heard it was elektra,im not sure though...probaly not

#10 Posted by pixelized (62882 posts) - - Show Bio

wolverine

Moderator
#11 Posted by cly (15458 posts) - - Show Bio

X-23

#12 Posted by John Rambo (49 posts) - - Show Bio

Either the Punisher or Wolverine.

#13 Posted by pixelized (62882 posts) - - Show Bio

Oh and this chica


wasn't it 5 million people she killed?



Moderator
#14 Posted by Obi Wan Kenobi! (27638 posts) - - Show Bio
T.J. Magnum said:
"i heard it was elektra,im not sure though...probaly not"
damn forgot about her..she is the most accomplished assassin in the world...

@Pix: when did that happen?
#15 Edited by pixelized (62882 posts) - - Show Bio

dark phoenix i believe came back and destroyed a planet.



i think thats what happened...its always referred to in the series
Moderator
#16 Posted by Obi Wan Kenobi! (27638 posts) - - Show Bio
pixelized said:
"dark phoenix i believe came back and destroyed a planet.


i think thats what happened...its always referred to in the series
"
alright..got it...
#17 Posted by T.J. Magnum (27685 posts) - - Show Bio

Spiderman :P

#18 Posted by Obi Wan Kenobi! (27638 posts) - - Show Bio
T.J. Magnum said:
"Spiderman :P"
lol yeah right...
#19 Posted by pixelized (62882 posts) - - Show Bio

i believe it

Moderator
#20 Posted by T.J. Magnum (27685 posts) - - Show Bio
Obi Wan Kenobi! said:
"T.J. Magnum said:
"Spiderman :P"
lol yeah right..."

i am right lol

#21 Posted by fesak (7054 posts) - - Show Bio

Dark Phoenix, Galactus or Death are hardly super-heroes.

It has to be Conan if we're talking about H2H. He has probably over 10.000 kills.

Moderator
#22 Posted by Obi Wan Kenobi! (27638 posts) - - Show Bio

but Conan isn't Marvel...isn't he Dark Horse?

#23 Posted by fesak (7054 posts) - - Show Bio

TC didn't say Marvel, oh wait he did on the third post...
Oh, well then it's probably Wolverine. He must have killed thousands of generic ninjas over the years.

Moderator
#24 Posted by Obi Wan Kenobi! (27638 posts) - - Show Bio

lol generic ninjas...

#25 Posted by Methos (40103 posts) - - Show Bio
megamann said:
"which superhero has killd most people.
"

The Doctor...

in the last great timewar he 'removed' two species from the timeline itself, killing billions upon billions of people on either side of the timeline...

M
#26 Posted by The_MVPs (84694 posts) - - Show Bio

Wolverine

Moderator
#27 Posted by Morte Rapida (1614 posts) - - Show Bio

Punisher has axed a sh!t load.

#28 Posted by No_Name_ (17403 posts) - - Show Bio

Damien Wayne :)

#29 Posted by The_MVPs (84694 posts) - - Show Bio
BatgirlBabs said:
"Damien Wayne :)"
Yeah that was crazy :P
Moderator
#30 Posted by No_Name_ (17403 posts) - - Show Bio
Gambler said:
"BatgirlBabs said:
"Damien Wayne :)"
Yeah that was crazy :P
"
mmmmmmmmmmmmmmhm
#31 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio
BatgirlBabs said:
"Damian Wayne :)"

#32 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

SBP

#33 Posted by Dementia5 (686 posts) - - Show Bio

Galactus. Dark Phoenix only destroyed one world. (Note my liberal use of the word only.)

#34 Posted by megamann (12 posts) - - Show Bio

i think its Odin

#35 Posted by NightFang (10068 posts) - - Show Bio

The punisher and Wolverine.

Online
#36 Posted by Avantar (385 posts) - - Show Bio
Obi Wan Kenobi! said:
"but Conan isn't Marvel...isn't he Dark Horse?"

Conan used to be published by Marvel
#37 Posted by Avantar (385 posts) - - Show Bio
Methos said:
"megamann said:
"which superhero has killd most people.
"

The Doctor...

in the last great timewar he 'removed' two species from the timeline itself, killing billions upon billions of people on either side of the timeline...

M
"

Hmmmmm..why didn't the Doctor remove the Daleks also then?
#38 Posted by nkyzack (53 posts) - - Show Bio

Wolverine. No doubt, think about how LONG he's been killing people. Gotta be Wolvie.

#39 Posted by Methos (40103 posts) - - Show Bio
Avantar said:
Hmmmmm..why didn't the Doctor remove the Daleks also then?"

he did...

only 4 Daleks survived out of a population of 480 billion...

thats a pretty good effectiveness rating

M