#1 Posted by mkdeadpool (220 posts) - - Show Bio

I keep trying to edit my profile(creating a super persona etc) But after ive filled all the fields out, and pressed submit query, i keep getting sent to a page that says 500, style me dave.ive tried on multiple computers, and it still doesnt work. does anyone know whats going on and how to help me? Anything would be appreciated. Thanks in advance

#2 Posted by pixelized (62883 posts) - - Show Bio

no clue sir

#3 Posted by TheDrifter (26563 posts) - - Show Bio

Whats your web-browser?

#4 Posted by mkdeadpool (220 posts) - - Show Bio

Firefox

#5 Posted by TheDrifter (26563 posts) - - Show Bio

Hmmm, Got no idea. I'm using IE 7 and it's working for me.

#6 Posted by mkdeadpool (220 posts) - - Show Bio

Anyways i dont think it is the browser, i used another computer which had internet explorer and it didnt work either, its really bugging me exspecially since it seems to work for everyone else

#7 Posted by pixelized (62883 posts) - - Show Bio

maybe its your account

#8 Posted by TheDrifter (26563 posts) - - Show Bio

Could it be a glitch in your account? Try making a new one.

#9 Posted by mkdeadpool (220 posts) - - Show Bio

 i was thinking because of the 500 style me dave message, i might need 500 posts before i can edit, has anyone edited their account before the made 500 posts?

#10 Posted by TheDrifter (26563 posts) - - Show Bio

Yeah, I've done that.

#11 Posted by pixelized (62883 posts) - - Show Bio
mkdeadpool said:
" i was thinking because of the 500 style me dave message, i might need 500 posts before i can edit, has anyone edited their account before the made 500 posts?
"

lol i don't think thats it
#12 Posted by mkdeadpool (220 posts) - - Show Bio

o well, i was hoping that work, ill try to make a new account,is their anyway to transfer the amount of posts ive made to a new account (i doubt it but hey why not)

#13 Posted by TheDrifter (26563 posts) - - Show Bio
mkdeadpool said:
"o well, i was hoping that work, ill try to make a new account,is their anyway to transfer the amount of posts ive made to a new account (i doubt it but hey why not)
"
Nope. Sorry but you start all over.
#14 Posted by pixelized (62883 posts) - - Show Bio

nope...you start fresh

#15 Posted by mkdeadpool (220 posts) - - Show Bio

damn, well ill report back to see if it worked

#16 Posted by pixelized (62883 posts) - - Show Bio

i'll be waiting

#17 Posted by Uchiha Hotaru (2005 posts) - - Show Bio

This happened to my friend not too long ago when she told the people this is what they told her (she also used firefox)


Lord Sedrik
 said:
"Frigid said:
"I tried updating my profile and every time I try to save it a window comes up and it says '500, style me DAVE!!!!!'
"

Right now there's a limit on the number of characters you can place in the powers/weaknesses fields.  That's what's causing your error.  We plan on fixing this soon, but if you want to make edits immediately, go ahead and remove some of the data in powers/weaknesses and all should be better.
"

#18 Posted by pixelized (62883 posts) - - Show Bio

Ohhhh he had too much

#19 Posted by Uchiha Hotaru (2005 posts) - - Show Bio

yeah, thats what I'm thinking ^^


But... I could be wrong, idk, lol

Just sound familiar lol
#20 Posted by pixelized (62883 posts) - - Show Bio

i think he went to make that new character 0_0

#21 Posted by mkdeadpool2 (154 posts) - - Show Bio

no that wasnt it, i filled the same amount of fields in this new profile. Oh and it worked

#22 Posted by Uchiha Hotaru (2005 posts) - - Show Bio
mkdeadpool2 said:
"no that wasnt it, i filled the same amount of fields in this new profile. Oh and it worked
"
ooohhh never mind then..... ^^'
#23 Posted by TheDrifter (26563 posts) - - Show Bio

Yay MKDP

#24 Posted by pixelized (62883 posts) - - Show Bio

LOL...woot woot

#25 Edited by mkdeadpool2 (154 posts) - - Show Bio

thanks anyway, spread the word to all that care mkdeadpool became mkdeapool2 muahahahahahaha( its gonna be anoying to build up the very small amount of rep i had lol

and if it helps in the future somehow, the things i changed are i am now evil instead of neutral, and am now a mutant instead of other(may have helped me , may not)