#1 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

Marvels (without Shazam) Vs. Justice League!!!

#2 Posted by Nighthunter (28582 posts) - - Show Bio

justice league, easily

#3 Posted by Methos (40103 posts) - - Show Bio

JLA easily...

"star otni slevraM"

job done

M

#4 Posted by Nighthunter (28582 posts) - - Show Bio

Methos says:

"JLA easily...***"star otni slevraM"***job doneM"

umm, zatanna isn't a JL member

even so the JL wins

#5 Posted by Methos (40103 posts) - - Show Bio

Nighthunter says:

"umm, zatanna isn't a JL member"

she has been several times in the past, and he didn't list a roster to use...

i could have used Justice League Europe, or Justice League International, or any of the Justice League of America rosters to date.

M

#6 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

LOL^^ zatanna

#7 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

just so there are no missunderstandings they still have their billy batson with shazam i ment

not the other ones...

#8 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

Methos says:

"Nighthunter says:
"umm, zatanna isn't a JL member"

she has been several times in the past, and he didn't list a roster to use...

i could have used Justice League Europe, or Justice League International, or any of the Justice League of America rosters to date.

M"

yup

#9 Posted by KnightlyVengence (302 posts) - - Show Bio

Nighthunter says:

"Methos says:
"JLA easily...***"star otni slevraM"***job doneM"

umm, zatanna isn't a JL member

even so the JL wins

"

wasn't Zatanna in 'Identity Crisis?' either way Justice League

#10 Posted by Shazam (Lord M.) (640 posts) - - Show Bio

okay now wait a sec (this is warlock btw) we are talking about ALL the Marvels except Shazam. which means black adam too. and we know Black adam ALONE made his stalemate to the JL. But as Methos already said they have zatanna... but the marvels magic isnt that bad either... so basicly if they know about zatanna dont you guyz think they would go for her first? (same way possibly)

#11 Posted by Methos (40103 posts) - - Show Bio

Ion walks in and Owns them all...

there, Job Done

M

#12 Posted by Shazam (Lord M.) (640 posts) - - Show Bio

lol k

#13 Posted by Buckshot (18914 posts) - - Show Bio

You mean that Ion that got trashed by SMP?

Moderator
#14 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

Methos says:

"Buckshot says:
"You mean that Ion that got trashed by SMP?"

no, i mean the original one that would have kicked the crap out of the entire JLA with his hands tied behind his back...

i don't think the 2nd Ion was ever a member of the JLA, i know for a fact that Sodam-Ion, who as you so eloquently put, "got trashed by SMP", was never a member of the JLA, hell, this is his first time even near a yellow star lol

M"

Kyle or Hal?

#15 Posted by Methos (40103 posts) - - Show Bio

Buckshot says:

"You mean that Ion that got trashed by SMP?"

no, i mean the original one that would have kicked the crap out of the entire JLA with his hands tied behind his back...

i don't think the 2nd Ion was ever a member of the JLA, i know for a fact that Sodam-Ion, who as you so eloquently put, "got trashed by SMP", was never a member of the JLA, hell, this is his first time even near a yellow star lol

M

#16 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

Ion

#17 Posted by Methos (40103 posts) - - Show Bio

huh?

M

#18 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

Warlock360 says:

"Ion"

nevermind^^

#19 Posted by Methos (40103 posts) - - Show Bio

I was talking about Kyle...

Hal has never been Ion...

Buckshot was talking about Sodam-Yat, the new spit Ion

M

#20 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

yeah and i was lost in reading green lantern corps thats why i was a lil bit confused^^

i thought i was posting in a GL thread^^

anyways... yup kyle is... kinda better the sodom yat^^