#1 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

Tell me what you think...

#2 Posted by Mantid (4418 posts) - - Show Bio

Nice, I like the skeleton one, I see that you're an anime fan.

#3 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

yes but I'm into all drawings...thats just the first "style" i tought myself...but i like the comics more....

#4 Posted by Cryo-Wolf (12662 posts) - - Show Bio

Dude! Those are awesome! I like the sinister and Yugi ones.,..cuz...well.....those were the only ones I knew lol. But they're still really good.

#5 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

btw thats not yugi thats Marik but good guess they look alike somehow^^

#6 Posted by Cryo-Wolf (12662 posts) - - Show Bio

oh lol I looked at it really quickly and saw yugi! lol so sorry!

#7 Posted by Walkingstone (10723 posts) - - Show Bio

Very cool! Love your art :D Welcome to the Vine

#8 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

thx...

#9 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

anyone else?

#10 Posted by Mighty Magneto (13027 posts) - - Show Bio

Nice work man

#11 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

thx again ;)

#12 Posted by Barguest (5170 posts) - - Show Bio

I like the bottom drawing best :D

#13 Posted by Zaraki Ichigo (6476 posts) - - Show Bio

I likr your samurai.

#14 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

let me guess anime fan ;)

#15 Posted by Zaraki Ichigo (6476 posts) - - Show Bio

Vlad Tepes Dracula says:

"let me guess anime fan ;)"

And? I love anime and have Toriyama heavy style. You seem to favor a mix of comics and yu anime seems influenced by Toriyama and Yoshihiro Togashi.

#16 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

;) u get a cookie...

#17 Posted by Darkchild (40624 posts) - - Show Bio

DAMN

#18 Posted by Zaraki Ichigo (6476 posts) - - Show Bio

I take it you're an anime fan too huh.

#19 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

guess so...^^

#20 Posted by Zaraki Ichigo (6476 posts) - - Show Bio

Vlad Tepes Dracula says:

"guess so...^^"

Which is your fave?

#21 Posted by Hagane Enna (7450 posts) - - Show Bio

Nice work, Vlad. Keep it up.

#22 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

u mean series?

#23 Posted by kuchiku (4070 posts) - - Show Bio

why does everybody color pencil them in it makes them look crappy but some of them are good youv'e got some little itsy bitsy problems and are you sure you didnt trace mr.sinister and thge red haired ninja guy.

#24 Posted by Eternal Chaos (22990 posts) - - Show Bio

Incredible artwork Warlock. Congratulations.

#25 Posted by Vrakmul (23849 posts) - - Show Bio

Very nice. Keep it up and you'll be a world class artist one day.

#26 Posted by Akira Overdrive (10077 posts) - - Show Bio

kuchiku says:

"why does everybody color pencil them in it makes them look crappy but some of them are good youv'e got some little itsy bitsy problems and are you sure you didnt trace mr.sinister and thge red haired ninja guy."

Shut Up

#27 Posted by The_Absolute (892 posts) - - Show Bio

I like the Mr Sinister and the last Samurai one. Very professional looking. Good show.

#28 Posted by Fantasma Ghost (1452 posts) - - Show Bio

Very nice work, keep it up!

#29 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

Well... heres my newest one... Adam Warlock!

ahhh... the early beginnings...

the shape...

the outlines...

the color...and...

Bam! you got yourself an Adam Warlock!^^

so now my question... how is it?^^

#30 Posted by Darkchild (40624 posts) - - Show Bio

sweet better htan i could do

#31 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

i appreciate it ;)

#32 Posted by theCeruleanGestalt (1148 posts) - - Show Bio

Warlock360 says:

"Well I've been working on some Digital Painting stuff and this is the outcomeBeforeAfter
By adamwarlock360 at 2008-04-05BeforeAfterBeforeAfter"

O.O Cool ^_^

/CG

#33 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

Well I've been working on some Digital Painting stuff and this is the outcome

Before

After


By adamwarlock360 at 2008-04-05

Before

After

Before

After

#34 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

kuchiku says:

"why does everybody color pencil them in it makes them look crappy but some of them are good youv'e got some little itsy bitsy problems and are you sure you didnt trace mr.sinister and thge red haired ninja guy."

It makes it more "human"

#35 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

thx

#36 Posted by Boken (7756 posts) - - Show Bio

hey can you make me a pic

#37 Posted by Archangel Lucifer (91 posts) - - Show Bio

Sure thing (this is Warlock)

#38 Posted by Crimson Orchid (5825 posts) - - Show Bio

Not bad dude.

If you're using photoshop to colour your images, I might recommend the burn and dodge tools for shadows and highlights. Trust me, they add a whole new level of dimension.

#39 Posted by Resonate (15054 posts) - - Show Bio

awesome man

#40 Posted by Vlad Tepes Dracula (2208 posts) - - Show Bio

Crimson Orchid says:

"Not bad dude.If you're using photoshop to colour your images, I might recommend the burn and dodge tools for shadows and highlights. Trust me, they add a whole new level of dimension."

Photoshop 7.0 :(

#41 Posted by Crimson Orchid (5825 posts) - - Show Bio

Vlad Tepes Dracula says:

"Crimson Orchid says:
"Not bad dude.If you're using photoshop to colour your images, I might recommend the burn and dodge tools for shadows and highlights. Trust me, they add a whole new level of dimension."

Photoshop 7.0 :("

Definitely start playing with burn and dodge then. My favorite tools aside from some of the adjustment tools.

#42 Posted by Mighty Magneto (13027 posts) - - Show Bio

Nice work Warlock

#43 Posted by Vlad Tepes Dracula (2208 posts) - - Show Bio

Thx, if anyone needs any b/w pics colored post em in here.

#44 Posted by theCeruleanGestalt (1148 posts) - - Show Bio

Vlad Tepes Dracula says:

"Thx, if anyone needs any b/w pics colored post em in here."

I've got one, just need to find it... :P

/CG

#45 Posted by ladydeath (9447 posts) - - Show Bio

Very beautiful artwork. Love the way you them all!

#46 Posted by Mighty Magneto (13027 posts) - - Show Bio

Vlad Tepes Dracula says:

"Thx, if anyone needs any b/w pics colored post em in here."

#47 Posted by Vlad Tepes Dracula (2208 posts) - - Show Bio

Just mags or the others too?

#48 Posted by Constantine (16046 posts) - - Show Bio

holy balls

#49 Posted by warlock360 (28050 posts) - - Show Bio

?^^

#50 Posted by Vance Astro (91238 posts) - - Show Bio

weak sauce.

Moderator