Comic Vine News

157 Comments

Halle Berry To Return As Storm In 'X-Men: Days Of Future Past'

The actress reveals her excitement over her reprisal of the role in the upcoming 'X-Men' film.

Director Bryan Singer has been keeping pretty busy lately splitting his time between celebrating the success of his latest film, Jack The Giant Slayer at the box office (it hit number one over the weekend) and making some additions to cast of X-Men: Days of Future Past. The director of the upcoming X-Men movie tweeted his excitement over the announcement that actress Halle Berry would return to reprise the role of Storm in the upcoming film.

The actress spoke of her excitement over joining the cast of Days, even if she isn't quite sure what her role in the upcoming movie will be. Berry revealed in a recent interview that she "loves" Storm and is "happy to be back."

"I love Storm. This character is so loved by so many people and I am just happy to be back," The actress said. When she was asked what her role in the film would be, she replied that she was "not sure," but that "the script, as it always is with 'X-Men' is a work in progress, it is [presently] being honed and figured out." Regardless of what role she will play and how the addition of a character like Storm will impact the film in general, Halle Berry is happy to be back. "Whatever it is that I will end up being, I am just happy to be back. I love that character."

With so many actors and actresses announced, one has to wonder how Singer will fit them all into one film. What do you think of the news of Halle Berry's return to Storm? Are you looking forward to seeing the actress return to the role?

Source: MTV

157 Comments
  • 157 results
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Posted by queenfrost_

Hmm....I'm indifferent. I love Storm, but I would've preferred seeing a younger Storm played by someone else.

Posted by marvellover1

I'm not sure how I feel about this.. I have a feeling it will be a great movie, just hoping jean returns along side storm, for good times!

Posted by StormyWeather

I was not pleased with Halle Berry as Storm but i do not blame her, i blame the writers and i also blame special effects artists that were involved in making the films, they were lacking in so many ways. Write a good part for Storm is she is to be a significant part of the movie. She may just make a chameo appearance we don't know.

Posted by jhazzroucher

@queenfrost_ said:

Hmm....I'm indifferent. I love Storm, but I would've preferred seeing a younger Storm played by someone else.

me too

Online
Posted by marvellover1

@StormyWeather said:

I was not pleased with Halle Berry as Storm but i do not blame her, i blame the writers and i also blame special effects artists that were involved in making the films, they were lacking in so many ways. Write a good part for Storm is she is to be a significant part of the movie. She may just make a chameo appearance we don't know.

I doubt a big character and actress would just be a chameo. I just hope they give her enough attention in the movie to show the powerhouse she can be.

Posted by jhazzroucher

I just hope Halle will have a lot of screentime

Online
Posted by PassionFlower

@butterflykyss said:

@PassionFlower said:

I wonder if Halle will have a crazy wig like in the Call.

that wig is horrendous

She looks crazy...

Posted by PassionFlower

I could write a dissertation on my...lack of fundness for Halle Berry.

Posted by Mr Marvel82

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

Posted by Storm_UltimateBadass

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

Posted by THUNDERBOLT30

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

Online
Posted by Mutant God

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

ha I found this

Posted by marvellover1

@Mutant God: Yeah not feeling the mohawk look haha

Posted by Storm_UltimateBadass

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

Yes i would probably fall out in the movie theather if i see that. The 616 costume yes i def wanna see her without the cape just kicking butt.

Posted by Storm_UltimateBadass

@Mutant God said:

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

ha I found this

if it was a little longer with a tail, then id be all over that. Thank you for that picture.

Posted by jhazzroucher

@Mutant God said:

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

ha I found this

wow! I'm loving it! : )

Online
Posted by jhazzroucher

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

looks up... : )

Online
Posted by THUNDERBOLT30

@Storm_UltimateBadass said:

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

Yes i would probably fall out in the movie theather if i see that. The 616 costume yes i def wanna see her without the cape just kicking butt.

You and me both :-). This is the time to make the looks unique in the x-films. The Avengers pulled this off very well, and for movie goers who don't read comics, a mohawk leather clad Storm could either be an uber boost to her already top female superheroine popularity level, or could be very damaging in terms of her over all aesthetic on the big screen. I lean HEAVILY toward that lookg being well received if done right...

@Mutant God said:

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

ha I found this

Yeah....not feeling that particular mohawk look o.O'...

Online
Posted by jhazzroucher

I think we're really gonna see a mohawk Storm

Online
Posted by Storm_UltimateBadass

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

Yes i would probably fall out in the movie theather if i see that. The 616 costume yes i def wanna see her without the cape just kicking butt.

You and me both :-). This is the time to make the looks unique in the x-films. The Avengers pulled this off very well, and for movie goers who don't read comics, a mohawk leather clad Storm could either be an uber boost to her already top female superheroine popularity level, or could be very damaging in terms of her over all aesthetic on the big screen. I lean HEAVILY toward that lookg being well received if done right...

@Mutant God said:

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

ha I found this

Yeah....not feeling that particular mohawk look o.O'...

I def agree with this statement, i do think it will help boost her character espiecally if they have her similar to how she is in comics now. SO if people come over they wont be surprised at the change she is going through in comics at the moment.

Posted by Storm_UltimateBadass

@jhazzroucher said:

I think we're really gonna see a mohawk Storm

What makes you adamant that we will see the mohawk this time?

Posted by jhazzroucher

@Storm_UltimateBadass said:

@jhazzroucher said:

I think we're really gonna see a mohawk Storm

What makes you adamant that we will see the mohawk this time?

Hmmm.... i just think Halle would like to try it. : )

Online
Posted by Storm_UltimateBadass

@jhazzroucher said:

@Storm_UltimateBadass said:

@jhazzroucher said:

I think we're really gonna see a mohawk Storm

What makes you adamant that we will see the mohawk this time?

Hmmm.... i just think Halle would like to try it. : )

Im not so certain about that, but i would be happy if she did.

Posted by jhazzroucher

@Storm_UltimateBadass said:

@jhazzroucher said:

@Storm_UltimateBadass said:

@jhazzroucher said:

I think we're really gonna see a mohawk Storm

What makes you adamant that we will see the mohawk this time?

Hmmm.... i just think Halle would like to try it. : )

Im not so certain about that, but i would be happy if she did.

oh yeah! We're fans of the Storm mohawk look. : )

Online
Posted by Storm_UltimateBadass

@jhazzroucher said:

@Storm_UltimateBadass said:

@jhazzroucher said:

@Storm_UltimateBadass said:

@jhazzroucher said:

I think we're really gonna see a mohawk Storm

What makes you adamant that we will see the mohawk this time?

Hmmm.... i just think Halle would like to try it. : )

Im not so certain about that, but i would be happy if she did.

oh yeah! We're fans of the Storm mohawk look. : )

Lol yes we are. Lets hope that we get our wish.

Posted by jhazzroucher

@Storm_UltimateBadass said:

@jhazzroucher said:

@Storm_UltimateBadass said:

@jhazzroucher said:

@Storm_UltimateBadass said:

@jhazzroucher said:

I think we're really gonna see a mohawk Storm

What makes you adamant that we will see the mohawk this time?

Hmmm.... i just think Halle would like to try it. : )

Im not so certain about that, but i would be happy if she did.

oh yeah! We're fans of the Storm mohawk look. : )

Lol yes we are. Lets hope that we get our wish.

indeed. : )

Online
Posted by White Mage

@Mutant God said:

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

ha I found this

Halle "Conehead" Berry............that elongation technique is simply too much for me.............but I would've preferred this over her "The Call" look ANY day.............ANY...............DAY

Posted by butterflykyss

@Mutant God said:

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

ha I found this

EEK !!

Posted by THUNDERBOLT30

@White Mage: LOL...Conehead > The Call...which I actually want to see this weekend.

Online
Posted by Mr Marvel82

@Mutant God:

Wow. I didn't imagine my comment would get so many responses.. Sorry. It's not been confirmed that she will rock the mohawk. I was just talking out of my butt.

Ironically enough, the mohawk is my least fav look for Storm. XD But I actually think it would give Halle some of the edge needed for the part. That, and blue contacts. Her appearance has been... rather vanilla... in the last 3 films. Kinda sad to know she will reprise the role, but meh.

Dye that mohawk in the pic pink, and you've got Quentin Quire's look. Storm's would have to be a lot longer. haha.

Posted by Storm_UltimateBadass

@White Mage said:

@Mutant God said:

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

ha I found this

Halle "Conehead" Berry............that elongation technique is simply too much for me.............but I would've preferred this over her "The Call" look ANY day.............ANY...............DAY

Yes lol yes lol, you give me life.

Posted by White Mage

@THUNDERBOLT30 said:

@White Mage: LOL...Conehead > The Call...which I actually want to see this weekend.

I'm not gonna lie. It really looks good.............but when she had the audacity to wear that creature upon her scalp for her makeup commercial with that purple eye shadow? I almost threw my remote at my television.................Then, she would've owed me money, because I refuse to pay for defending myself against a vicious assault on my eyes.

Posted by White Mage

@Storm_UltimateBadass said:

@White Mage said:

@Mutant God said:

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

ha I found this

Halle "Conehead" Berry............that elongation technique is simply too much for me.............but I would've preferred this over her "The Call" look ANY day.............ANY...............DAY

Yes lol yes lol, you give me life.

the picture itself was already photoshopped enough without them adding that head to the image..............she looks like what happens when a barbie is given to a child, who wishes to be a hairdresser, who specializes in working with vertical football heads.

Posted by Storm_UltimateBadass

@White Mage said:

@THUNDERBOLT30 said:

@White Mage: LOL...Conehead > The Call...which I actually want to see this weekend.

I'm not gonna lie. It really looks good.............but when she had the audacity to wear that creature upon her scalp for her makeup commercial with that purple eye shadow? I almost threw my remote at my television.................Then, she would've owed me money, because I refuse to pay for defending myself against a vicious assault on my eyes.

Lmao you are to much, lol. I loooooooove your replies.

Posted by jhazzroucher

@White Mage said:

@Storm_UltimateBadass said:

@White Mage said:

@Mutant God said:

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

ha I found this

Halle "Conehead" Berry............that elongation technique is simply too much for me.............but I would've preferred this over her "The Call" look ANY day.............ANY...............DAY

Yes lol yes lol, you give me life.

the picture itself was already photoshopped enough without them adding that head to the image..............she looks like what happens when a barbie is given to a child, who wishes to be a hairdresser, who specializes in working with vertical football heads.

i think the image would receive more postiive comments if Halle wasn't smiling

Online
Posted by jhazzroucher

Halle should start reading x-men so she could really feel who Storm is.

Online
Posted by Storm_UltimateBadass

@jhazzroucher said:

Halle should start reading x-men so she could really feel who Storm is.

Yes I agree

Posted by jhazzroucher

Colossus is added.

Online
Posted by PassionFlower

So...she is still onboard for the movie...

Posted by PassionFlower

@jhazzroucher said:

we need a good long white wig for Halle.

@jhazzroucher said:

we need a good long white wig for Halle.

And some acting lessons.

Posted by jhazzroucher

@PassionFlower said:

@jhazzroucher said:

we need a good long white wig for Halle.

@jhazzroucher said:

we need a good long white wig for Halle.

And some acting lessons.

hmmm, she can act

Online
Posted by White Mage

@PassionFlower said:

And some acting lessons.

THANK...............................YOU

Posted by jhazzroucher

oh come on! Halle Berry can act

Online
Posted by lynerjy

dammit. i just find her too short. completely ruins the role without Storm towering over everyone.. that lends a lot to her goddess aura

Posted by White Mage

I'm so over this sh*t. Just because she can act in CERTAIN ROLES, doesn't mean that she can play every role that is handed to her. Her voice sucks for the role, her height sucks, her face isn't intimidating at all, just pretty................she's just THERE. But, since I have to deal with her anyway, I'd at least like for them to finally get her hair right. Lord have mercy, just fix it

Posted by Storm_UltimateBadass

@White Mage said:

I'm so over this sh*t. Just because she can act in CERTAIN ROLES, doesn't mean that she can play every role that is handed to her. Her voice sucks for the role, her height sucks, her face isn't intimidating at all, just pretty................she's just THERE. But, since I have to deal with her anyway, I'd at least like for them to finally get her hair right. Lord have mercy, just fix it

^^^^Thank You, i couldnt have said it better myself.

Posted by poisonfleur

@White Mage said:

I'm so over this sh*t. Just because she can act in CERTAIN ROLES, doesn't mean that she can play every role that is handed to her. Her voice sucks for the role, her height sucks, her face isn't intimidating at all, just pretty................she's just THERE. But, since I have to deal with her anyway, I'd at least like for them to finally get her hair right. Lord have mercy, just fix it

^^^^Thank You, i couldnt have said it better myself.

And that's the truth and nothing but the truth.

Posted by poisonfleur

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

ha I found this

I would dig it if Halle did a Mohawk Storm. She would really shock me and gain tons of respect from me.

Posted by jhazzroucher

@lynerjy said:

dammit. i just find her too short. completely ruins the role without Storm towering over everyone.. that lends a lot to her goddess aura

how about Tyra?

Online
Posted by jhazzroucher

@mutant_god said:

@THUNDERBOLT30 said:

@Storm_UltimateBadass said:

@Mr Marvel82 said:

@Mutant God:

She's gonna rock the mohawk this time around

How do you know that has it been confirmed anywere. I would so love that if done the right way.

That would be EPIC if they did this! Or a Ms.Marvel-esque mohawk for her with the leather and probably dropping the cape, or redesigning the movie costume to match the look of her current 616 costume.

ha I found this

I would dig it if Halle did a Mohawk Storm. She would really shock me and gain tons of respect from me.

true dat!

Online
  • 157 results
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4