WTF Abomination gets owned with a chain!!

#1 Posted by DeathAwaits (16 posts) - - Show Bio

yeah, i wish that he could of died in a cool way or ran away or something. Getting owned with a chain around your neck, ain't that nice LOL!

#2 Posted by Obi Wan Kenobi! (27638 posts) - - Show Bio

well you gotta remember..it wasn't just any guy using that chain...it was the freakin' Hulk!...plus he had beaten him pretty bad already...

#3 Posted by Gottheit (3473 posts) - - Show Bio

Well, if you notice, both Hulk and Abomination were downplayed. You remember Hulk getting dents in his skin from machine gun turrets? You remember how in the fight with Abomination, Hulk didn't get stronger and faster, but rather the injuries stuck, and he got more fatigued? Plus, it was big enough to knock around Hulk, right?

Besides, they're saving Abomination for Avengers. Otherwise, what is Hulk gonna hit?

#4 Posted by Vrakmul (23849 posts) - - Show Bio

Abomination didn't die, he was still breathing. 

#5 Posted by Obi Wan Kenobi! (27638 posts) - - Show Bio
Gottheit said:
"Well, if you notice, both Hulk and Abomination were downplayed. You remember Hulk getting dents in his skin from machine gun turrets? You remember how in the fight with Abomination, Hulk didn't get stronger and faster, but rather the injuries stuck, and he got more fatigued? Plus, it was big enough to knock around Hulk, right?

Besides, they're saving Abomination for Avengers. Otherwise, what is Hulk gonna hit?
"
The clones that the Leader is gonna eventually make...
#6 Posted by Gottheit (3473 posts) - - Show Bio

Yeah, but those will be weak compared to actual Abomination.

#7 Posted by Vrakmul (23849 posts) - - Show Bio

Umm Abomination was still breathing through the whole time, he isn't dead.

#8 Edited by Obi Wan Kenobi! (27638 posts) - - Show Bio
Gottheit said:
"Yeah, but those will be weak compared to actual Abomination.
"
well yeah..but imagine how many The Leader can make...
#9 Posted by Gottheit (3473 posts) - - Show Bio

@ Abomination: Gottheit hears you.

#10 Posted by Vrakmul (23849 posts) - - Show Bio
Obi Wan Kenobi! said:
"Gottheit said:
"Yeah, but those will be weak compared to actual Abomination.
"
well yeah..but imagine how many The Leader can make..."
For the love of me, Abomination ain't dead.  His chest was showing obvious signs of breathing. 
#11 Posted by Gottheit (3473 posts) - - Show Bio

Relax.

#12 Posted by slyther (70 posts) - - Show Bio

they will probably keep abomanation as a safty mesure incase hulk goes baserk

#13 Posted by slyther (70 posts) - - Show Bio

dont forget he had that treatment  to try and remove the hulk which is why he was probably weaker and possibly still recovering from it

#14 Posted by Final Arrow (24388 posts) - - Show Bio

That chain is bad ass it beats on the hulk and abomanation , Screw getting the Hulks blood I say we find out what that chain is made of!

#15 Posted by Vrakmul (23849 posts) - - Show Bio
Final Arrow said:
"That chain is bad ass it beats on the hulk and abomanation , Screw getting the Hulks blood I say we find out what that chain is made of!"
Anti-gammaraynite?
#16 Posted by slyther (70 posts) - - Show Bio

plus hulk and abomantion strength equals lots of pain

#17 Posted by Obi Wan Kenobi! (27638 posts) - - Show Bio
Dreadnaught said:
"Obi Wan Kenobi! said:
"Gottheit said:
"Yeah, but those will be weak compared to actual Abomination.
"
well yeah..but imagine how many The Leader can make..."
For the love of me, Abomination ain't dead.  His chest was showing obvious signs of breathing. 
"
I  know that!...no where in my posts have i said that Abomination died!
#18 Posted by Legendary Bio Vishanti (3333 posts) - - Show Bio

What the hell's Anti-gammaraynite?

Excuse the language. Three o' clock in the fricking morning after a long, long day of a funeral and it stresses you out. LOL.

#19 Posted by Vrakmul (23849 posts) - - Show Bio
Legendary Bio Vishanti said:
"What the hell's Anti-gammaraynite?

Excuse the language. Three o' clock in the fricking morning after a long, long day of a funeral and it stresses you out. LOL."
I don't know I made it up on the fly to answer arrow's question.
#20 Posted by Gottheit (3473 posts) - - Show Bio

Who kicked, Bio?

#21 Posted by DeathAwaits (16 posts) - - Show Bio

yeah abomination didn't die. he was taking to jail or whatever and was made to watch these videos of his wife dieing or something. but still a chain come on!  its like 619-ing Undertaker LOL then pinning him LOL! ( wresting ) ( i know its  fake =P ) LMFAO!

#22 Posted by slyther (70 posts) - - Show Bio

hell escape and casue havok later down the line like they always do

#23 Edited by danhimself (22578 posts) - - Show Bio
Gottheit said:
"Well, if you notice, both Hulk and Abomination were downplayed. You remember Hulk getting dents in his skin from machine gun turrets? You remember how in the fight with Abomination, Hulk didn't get stronger and faster, but rather the injuries stuck, and he got more fatigued? Plus, it was big enough to knock around Hulk, right?

Besides, they're saving Abomination for Avengers. Otherwise, what is Hulk gonna hit?
"
ummm i'm pretty sure the avengers are going to be hitting the hulk
#24 Posted by Venom-Hulker_1 (1647 posts) - - Show Bio

well maybe if the hulk is the menace they'll have hulk and Abomination team up and destroy New York city!!!!!

This edit will also create new pages on Comic Vine for:

Beware, you are proposing to add brand new pages to the wiki along with your edits. Make sure this is what you intended. This will likely increase the time it takes for your changes to go live.

Comment and Save

Until you earn 1000 points all your submissions need to be vetted by other Comic Vine users. This process takes no more than a few hours and we'll send you an email once approved.